Dle šéfa F1 Bernieho Ecclestonea by se VC Argentiny mohla vrátit do kalendáře F1. Země naposledy hostila závod Grand Prix v roce 1998, když se jelo v Buenos Aires. Bernie se nechal slyšet, že "návrat se může stát, nikoliv že se stane".
Latinská Amerika má zatím dva zástupce v kalendáři Formule 1 - Brazílii a nově Mexiko (vrací se po 23 letech). Organizátoři v Mexiku očekávají, že během víkendu přijde až 100 000 lidí.
"Je to neuvěřitelné, všechny tyto země mají svým způsobem finanční problémy, ale svoji prácí zvládají. Je pak zajímavé srovnat to s lidmi z Evropy, kteří pořád žehrají na problémy s financováním. Lidé zde zvládnou skvěle udělat propagaci závodu," poukazuje na rozdíly Bernie Ecclestone.
Do F1 přibylo v posledních letech hodně nových destinací - Bahrajn, Čína, Spojené Arabské Emiráty, Rusko, Mexiko, Azerbajdžán. Všechny tyto VC ale také hodně těží z podpory státu. Vlády v Evropě si totiž nemohou dovolit vydat ze svých rozpočtů tak snadno miliony (hovoří se zhruba o 40-50 milionech USD), které jsou nutné k zaplacení poplatků.
Například organizátoři ve Velké Británii musí sehnat 20 milionů USD (poplatek je zde nižší) ze soukromých investic. Letos kvůli tomuto problému chybělo Německo, a to i přes fakt, že by šlo o domácí VC Mercedesu. Italové měli budoucnost také nahnutou, ale nakonec vyjednali prodloužení smlouvy do roku 2016.
Ecclestone se ve čtvrtek setkal s prezidentem Mexika, Enrique Peña Nietem, přímo na okruhu Hermanos Rodriguez v Mexiko City. Při té příležitosti řekl, že budoucnost zdejší VC je zajištěna. "Jde o dlouhodobý časový horizont," řekl Bernie.
Zdejší trať (avšak v původní konfiguraci) hostila VC mezi roky 1986-1992, pak z kalendáře vypadla. Ecclestone oceňuje kampaň, která návratu předcházela. Hlavní postavou byl Sergio Pérez z týmu Force India, který pochází z města Guadalajara.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.