Bernie Ecclestone odhalil, že Red Bull vypověděl v červenci dohodu s Renaultem, jelikož se domníval, že se s Mercedesem dohodl na dodávkách motorů pro sezónu 2016.
Red Bull je před příští sezónou stále bez motoru, protože s Renaultem interně rozvázal spolupráci, zatímco Mercedes, Ferrari ani Honda jim své pohonné jednotky poskytnou nechtějí.
"Na obranu Red Bullu a obzvlášť Christiana - důvodem, proč zrušili svou dohodu s Renaultem, je to, že využijí smlouvu, kterou o které se domnívali, že mají s Mercedesem," uvádí Ecclestone.
Jenže Mercedes se nakonec rozhodl proti této smlouvě. "Tyto věci se ve velkých rodinách stávají," cituje šéfa Formule 1 britský Autosport.
Lauda: Jednání skončila dříve, než vlastně začalaNiki Lauda zároveň potvrdil, že majitel Red Bull nepokračoval v diskusích, které s Mercedesem: "Jel jsem se za ním na počátku podívat, protože ho velmi dobře znám. Řekl jsem mu: 'Můžeš se zbavit svého negativního smýšlení o Mercedesu a začít normálně?' Protože jinak to nikdy nebude fungovat." On se na mě chvíli díval, protože z nějakého důvodu Mercedes nemá řád, a řekl: 'Dobrá, můžu.'"
"Další věcí, o které jsme diskutovali, byl společný růst, pokud bychom jim dali motor. Poskytneme motor, protože chceme, aby děti Red Bullu jezdily s daimlery, takže by šlo z dlouhodobého pohledu o zdravou spolupráci mezi Red Bullem a Mercedesem. To jsme měli za cíl. Ale on už se nikdy nevrátil. Diskuse tedy nikdy nezačaly a celá věc vyšuměla," dodává Lauda.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.