Lewis Hamilton po shlédnutí záznamu ze začátku Velké ceny Spojených států tvrdí, že se v prvním zatáčce, kde došlo ke kontaktu s jeho týmovým kolegou Nicem Rosbergem, neudělal nic špatně.
Podle Rosberga Hamilton mohl zatáčet více a tentokrát zašel za hranu, když do něj najel. Ten se ale brání tím, že úmyslně kontakt nezpůsobil: "Nesnažil jsem se na něj tvrdě zatlačit, nebylo to záměrné."
"Právě jsem se podíval na opakovaný záznam, oba jsme byli na mokrých pneumatikách a vnější strana je vždy přilnavější. Nico měl tedy přilnavější stopu, ale já jsem byl před ním, takže stopa byla moje. Dojeli jsme do zatáčky, začal jsem zatáčet, ale vlivem nedotáčivosti jsem najel do něj. On zatáčel doleva a dotkli jsme se," omlouvá Hamilton úvodní kolizi, která se naštěstí obešla bez následků.
"Necítím, že bych byl agresivní, ale nakonec jsem byl na vnitřní straně já, takže šlo o mou stopu. Samozřejmě, že se vždy takové komentáře objeví, ale já bych nikdy nic takového svému týmovému kolegovi neudělal," dušuje se trojnásobný mistr světa, jehož idolem je Ayrton Senna.
Vedení Mercedesu již naznačilo, že si kvůli tomu s oběma piloty hodlá promluvit. Hamilton si z toho ale nic nedělá: "Každý má právo na svůj názor, ale na tom nezáleží, protože jsem závod vyhrál a mám z toho hodně dobrý pocit."
"Když jsme vyrůstali jako rodina, nikdo nám nikdy nic nedaroval. Dnes jsme absolutně bojovali o pozici v první zatáčce, ale najeli jsme do ní tak rychle a já byl na vnitřku, takže jsme se dotkli. Naštěstí nikdo nepřišel k žádnému poškození. Nico se dostal zpět do vedení, ale já bych ho stejně předjel. Nějak bych se před něj v těch deseti kolech dostal, takže s ním obecně nesouhlasím," dodává rezolutně Hamilton.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.