Red Bull nemá neustále vyřešenou otázku motorů pro příští rok. Motory od Hondy, Ferrari ve specifikaci 2015 anebo od Renaultu? Red Bull se snažil také přilákat nového výrobce - nešlo o nikoho menšího než o samotný Volkswagen.
O možných jednáních o dodávkách motorů pro F1 mezi Red Bullem a koncernem Volkswagen se mluvilo v minulosti docela často. Německý koncern se ale i tentokrát rozhodl, že se v F1 prezentovat nebude. Až teď ale došlo k oficiálnímu potvrzení jednání mezi těmito dvěma společnostmi a to v rámci páteční tiskové konference v Austinu.
"Samozřejmě, že jsme vedli rozhovory s VW Group, to je otevřeně známo," říká Christian Horner. Pro Volkswagen ale teď veškeré myšlenky o F1 kvůli problémům s emisemi asi nepřipadají v úvahu. "Vzhledem k jejich problémům je ale Formule 1 pravděpodobně posledním, na co myslí." Když se ale debata stočila na to, kdo tedy Red Bullu dodá motory v příští sezoně, tak jsme se dozvěděli: "O naši situaci se hodně spekuluje. Až bude vše finalizováno, tak bude všechno extrémně jasné.
Připomeňme, že Red Bull má platnou smlouvu s Renaultem až roku 2016, v létě se obě strany ale dohodly na předčasném ukončení, nebo ne? "Máme dohodu s Renaultem, která běží až do konce příštího roku. O tom se hodně spekulovalo. Jsem si jistý, že v příštích dnech budeme moci k této dohodě něco oznámit."
Nezdá se ale, že by se mělo jednat o oznámení návratu. "Když byly zavedena pravidla o V6 hybridních motorech, tak byla stanovena určitá očekávání a udělány určité přísliby. V tak konkurenceschopném prostředí, jako je Formule 1, to vede k nevyhnutelné frustraci, když tyto přísliby nejsou dodrženy. Není to nic ve srovnání s tím, co přišlo v posledních měsících, ale obecně se to vyvíjelo - a to, věřím, že na obou stranách."
"I přes velké usilí obou stran to nešlo. Rozhodnutí, která byla přijata, měla své důvody - mělo být dosaženo zájmu týmu. Cíle Red Bullu jsou účastnit se F1 a vyhrávat v ní. Bohůžel, v posledních letech nemáme pocit, že bychom jich mohli dosáhnout. Z těchto důvodů byla přijata jistá rozhodnutí."
Samotný Horner si přeje setrvání Red Bullu v F1: "Musíme najít řešení. Tvrdě pracuji na tom, abych zajistil budoucnost týmu i v příštím roce, navíc také konkurenceschopnost." Rozhodnutí ale učiní sám Mateschitzt, přece jenom: "jsou to jeho týmy".
Také varianta, že by Toro Rosso používalo rok staré motory Ferrari, nebyla ještě definitivně smetena ze stolu: "To se může dobře stát. Momentálně je všechno otevřené."
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.