Bernie Ecclestone vysílá Red Bullu "přátelskou" upomínku toho, že Formuli 1 nemůže jen tak jednoduše opustit. A neobstojí ani s argumentem, že mu nikdo nechce poskytnout motor.
Rakouský tým je pro příští rok stále bez motoru poté, co mu Mercedes a Ferrari odmítli poskytnout aktuální specifikaci. Proto mu zřejmě nezbude nic jiného, než po neuspokojivé sezóně pokračovat s Renaultem, s nímž se v létě po vzájemných neshodách dohodli na předčasném ukončení spolupráce.
Oba týmy Red Bullu se zavázali k účasti ve Formuli 1 až do roku 2020, za což od Ecclestonea dostaly finanční bonusy. Nyní ale jejich majitel Dietrich Mateschitz hrozí odchodem z F1, protože nemůže sehnat konkurenceschopný motor.
U Bernieho by mu to ale tak hladce neprošlo. "Red Bull by se mohl u soudu postavit a říct: 'Ano, máme závazek, to je pravda, ale nemáme motor.' Mým argumentem by bylo: 'Podepsali jste smlouvu, že budete soutěžit. Měli jste se při podpisu smlouvy ujistit, že máte motor. Od vašeho týmu se to předpokládalo,'" uvádí pro britský The Independent.
Předčasný odchod z F1 by Mateschitze mohl kvůli porušení smlouvy vyjít na 12 miliard korun (500 milionů dolarů). Podle Ecclestonea je však budoucnost Red Bullu již vyřešena.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.
Carlos Sainz se stal oficiálním ambasadorem nadcházející Velké ceny Španělska, která se poprvé pojede v Madridu. Tímto krokem nejen posiluje svou pozici mezi domácími fanoušky, ale i pomáhá zvyšovat prestiž této nové městské Grand Prix.