Bernie Ecclestone vysílá Red Bullu "přátelskou" upomínku toho, že Formuli 1 nemůže jen tak jednoduše opustit. A neobstojí ani s argumentem, že mu nikdo nechce poskytnout motor.
Rakouský tým je pro příští rok stále bez motoru poté, co mu Mercedes a Ferrari odmítli poskytnout aktuální specifikaci. Proto mu zřejmě nezbude nic jiného, než po neuspokojivé sezóně pokračovat s Renaultem, s nímž se v létě po vzájemných neshodách dohodli na předčasném ukončení spolupráce.
Oba týmy Red Bullu se zavázali k účasti ve Formuli 1 až do roku 2020, za což od Ecclestonea dostaly finanční bonusy. Nyní ale jejich majitel Dietrich Mateschitz hrozí odchodem z F1, protože nemůže sehnat konkurenceschopný motor.
U Bernieho by mu to ale tak hladce neprošlo. "Red Bull by se mohl u soudu postavit a říct: 'Ano, máme závazek, to je pravda, ale nemáme motor.' Mým argumentem by bylo: 'Podepsali jste smlouvu, že budete soutěžit. Měli jste se při podpisu smlouvy ujistit, že máte motor. Od vašeho týmu se to předpokládalo,'" uvádí pro britský The Independent.
Předčasný odchod z F1 by Mateschitze mohl kvůli porušení smlouvy vyjít na 12 miliard korun (500 milionů dolarů). Podle Ecclestonea je však budoucnost Red Bullu již vyřešena.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.