Bernie Ecclestone vysílá Red Bullu "přátelskou" upomínku toho, že Formuli 1 nemůže jen tak jednoduše opustit. A neobstojí ani s argumentem, že mu nikdo nechce poskytnout motor.
Rakouský tým je pro příští rok stále bez motoru poté, co mu Mercedes a Ferrari odmítli poskytnout aktuální specifikaci. Proto mu zřejmě nezbude nic jiného, než po neuspokojivé sezóně pokračovat s Renaultem, s nímž se v létě po vzájemných neshodách dohodli na předčasném ukončení spolupráce.
Oba týmy Red Bullu se zavázali k účasti ve Formuli 1 až do roku 2020, za což od Ecclestonea dostaly finanční bonusy. Nyní ale jejich majitel Dietrich Mateschitz hrozí odchodem z F1, protože nemůže sehnat konkurenceschopný motor.
U Bernieho by mu to ale tak hladce neprošlo. "Red Bull by se mohl u soudu postavit a říct: 'Ano, máme závazek, to je pravda, ale nemáme motor.' Mým argumentem by bylo: 'Podepsali jste smlouvu, že budete soutěžit. Měli jste se při podpisu smlouvy ujistit, že máte motor. Od vašeho týmu se to předpokládalo,'" uvádí pro britský The Independent.
Předčasný odchod z F1 by Mateschitze mohl kvůli porušení smlouvy vyjít na 12 miliard korun (500 milionů dolarů). Podle Ecclestonea je však budoucnost Red Bullu již vyřešena.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.