Lewis Hamilton doufá, že Ferrari bude příští rok ještě silnější než letos. Podle něj by to pro Formuli 1 bylo jen dobře.
Mercedes v posledních dvou letech v F1 dominuje - loni vyhrál 16 z 19 závodů, letos zatím 12 z 15 a již v Rusku si zajistil titul mezi konstruktéry. V královské disciplíně motorsportu je na čele zapotřebí více vzrušení, aby boj o šampionát nebyl tak jednoznačnou záležitostí.
Kdo bude pro Hamiltona příští rok tou největší hrozbou - Sebastian Vettel z Ferrari nebo jeho týmový kolega Nico Rosberg? "Sebastian vždy bude jedním z největších soupeřů, ale záleží, jak se na to díváte. Jako pilot z jiného týmu bude rozhodně tím nejsilnějším soupeřem, ale Nico bude příští rok ještě silnější," očekává úřadující mistr světa.
"Ale samozřejmě doufám, že si to budeme v závodech opravdu rozdávat s Ferrari. Myslím, že by to pro sport bylo dobré. Snad s námi budou vpředu, ale stále půjde o dobré závody," přeje si Hamilton.
Podle sportovního ředitele Mercedesu by se pak duely jeho pilota s Vettelem mohly zařadit mezi ty legendární ve Formuli 1: "Oba sedí ve vozech, které podávají velmi dobré výkony. Mohlo by jít o jednu z těch skvělých rivalit ve sportu, samozřejmě v odlišných týmech. Ale Lewis má svého velkého soupeře ve svém týmu, takže to je dobré."
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.