Nico Hülkenberg očekává ve Spojených státech velmi dobrou konkurenceschopnost poté, co se Force Indii podařilo probojovat v Rusku na pódiu. Popisuje svůj incident v první zatáčce a to, co k němu vedlo.
"Myslím, že Austin by měl být opět pozitivní. Charakteristika této dráhy, dominují velmi plynulé středně až velmi rychlé zatáčky a naposledy tam auto podalo docela dobrý výkon. Měli bychom tedy získat více bodů a více pozitivních věcí. Osobně očekává do konce sezóny čtyři velmi dobré závody," uvádí Hülkenberg.
Force India již vyladila svou B-specifikaci vozu poháněného Mercedesem. Jeho sílu předvedl naposledy v Soči Pérez, který s ním skončil na pódiu za Lewisem Hamiltonem s Mercedesem a Sebastianem Vettelem s Ferrari. Jeho německý týmový kolega tam žel skončil již v druhé zatáčce, kde dostal smyk. Kolem se ho přitom lehce dotkl nejprve Max Verstappen a pak do něj tvrdě narazil Marcus Ericsson se Sauberem.
"Šlo víceméně o nájezd, kde mi ujela záď. Trochu se mi zablokovala zadní kola při brzdění, proto jsem hned dostal přetáčivý smyk a záď mi úplně ujela. Samozřejmě to v první zatáčce není dobré, když za sebou máte celé pole a otočíte se opačným směrem. Žel kolem mě nedokázali všichni projet," posteskl si německý pilot.
"Vzniklo to kombinací trochu studených pneumatik, vyvážení brzd bylo zřejmě posunuto příliš dozadu a možná jsem moc pozdě brzdil. Nešlo jen o drobnou přetáčivost. Jakmile to začalo, úplně mě to otočilo, a já jsem se ocitl bokem uprostřed zatáčky. V té chvíli jsem byl pasažérem, ke škodě tedy došlo kousek před tím," popisuje okamžiky těsně po startu závodu.
Strach přitom ale moc neměl, přestože se na něj řítilo celé závodní pole: "Nebylo to moc děsivé. Jste v průšvihu, je to nepříjemné, ale jde o pomalou zatáčku, takže mi to moc starosti nedělalo. Kdyby to bylo v rychlém místě, pak by to byl jiný příběh."
Force India zásluhou jeho mexického týmového kolegy získala 15 bodů a dále se v boji o pátou příčku vzdálila Lotusu, pro tam který vybojoval 6 bodů Maldonado. Oba týmy nyní v šampionátu dělí už 26 bodů.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.