Max Verstappen v Rusku prozradil, že se o svoji budoucnost v F1 neobává a to i přes skutečnost, že Dietrich Mateschitz čím dál hlasitěji naznačuje, že by mohl oba své týmy na konci sezony z F1 stáhnout. Aktuálně totiž nemá ani jeden z týmů k dispozici motor pro příští sezonu poté, co se rozhodly odstoupit od smlouvy s Renaultem na dodávky motorů o rok dříve, než bylo původně plánováno.
Že je Toro Rosso a Red Bull před branami pro odchod z F1 dosvědčuje fakt, že Rakušané trvají na motorech aktuální specifikace, avšak Ferrari, které už bylo jako jediný možný dodavatel pohonných jednotek nabízí jen rok starou variantu.
Pokud by se týmy z F1 opravdu stáhly, pak by mohli zůstat jezdci Toro Rosso - Max Verstappen a Carlos Sainz, stejně tak jako jezdci Red Bullu - Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat, bez místa. To však 18 letý Max Verstappen odmítá: "Nebojím se.
Vím, že mám smlouvu na několik let. I kdyby se stáhli - tak počkáme a uvidíme. Nemám nejmenší obavy o to, že bych nebyl v F1. Pokud by k odchodu došlo, musel bych něco udělat, ale zatím nemám žádné signály, že by k tomu mělo dojít. Takže jsem moc šťastný tam, kde jsem."
I pokud by došlo na nejhorší, mladík je přesvědčen, že by se o něj Red Bull postaral: "Bylo by to fair. Moc se nekoukám kolem, jsem u Red Bullu spokojený. Udělali toho pro mě hodně, kvůli nim jsem tady, takže nemá smysl se poohlížet po jiných příležitostech."
Carlos Sainz ale připouští, že pokud jde o vývoj auta 2016, tak už nemají moc času: "Je jasné, že už je docela pozdě - už bychom potřebovali vytvořit design zadní části auta. Když nic na zádi auta v této části roku nemáte, pak je to ošidné. Já ale plně věřím v to, že dojde k dohodě."
"Red Bull toho pro tento sport hodně udělal a nakonec budou mít slušný motor pro sezonu 2016." Také Daniel Ricciardo se včera vyjádřil, že v Red Bull plně důvěřuje a nebojí se jeho odchodu. Podobného ražení i je Daniil Kvjat: "Není to moc příjemné poslouchat takovéto spekulace.
F1 je tvrdý svět. Ale chce to trpělivost, každý v našem týmu je trpělivý. Myslím, že naši šéfové v budoucnu učiní správné rozhodnutí. Jsem si tím jistý, plně jim důvěřuji."
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.