Max Verstappen v Rusku prozradil, že se o svoji budoucnost v F1 neobává a to i přes skutečnost, že Dietrich Mateschitz čím dál hlasitěji naznačuje, že by mohl oba své týmy na konci sezony z F1 stáhnout. Aktuálně totiž nemá ani jeden z týmů k dispozici motor pro příští sezonu poté, co se rozhodly odstoupit od smlouvy s Renaultem na dodávky motorů o rok dříve, než bylo původně plánováno.
Že je Toro Rosso a Red Bull před branami pro odchod z F1 dosvědčuje fakt, že Rakušané trvají na motorech aktuální specifikace, avšak Ferrari, které už bylo jako jediný možný dodavatel pohonných jednotek nabízí jen rok starou variantu.
Pokud by se týmy z F1 opravdu stáhly, pak by mohli zůstat jezdci Toro Rosso - Max Verstappen a Carlos Sainz, stejně tak jako jezdci Red Bullu - Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat, bez místa. To však 18 letý Max Verstappen odmítá: "Nebojím se.
Vím, že mám smlouvu na několik let. I kdyby se stáhli - tak počkáme a uvidíme. Nemám nejmenší obavy o to, že bych nebyl v F1. Pokud by k odchodu došlo, musel bych něco udělat, ale zatím nemám žádné signály, že by k tomu mělo dojít. Takže jsem moc šťastný tam, kde jsem."
I pokud by došlo na nejhorší, mladík je přesvědčen, že by se o něj Red Bull postaral: "Bylo by to fair. Moc se nekoukám kolem, jsem u Red Bullu spokojený. Udělali toho pro mě hodně, kvůli nim jsem tady, takže nemá smysl se poohlížet po jiných příležitostech."
Carlos Sainz ale připouští, že pokud jde o vývoj auta 2016, tak už nemají moc času: "Je jasné, že už je docela pozdě - už bychom potřebovali vytvořit design zadní části auta. Když nic na zádi auta v této části roku nemáte, pak je to ošidné. Já ale plně věřím v to, že dojde k dohodě."
"Red Bull toho pro tento sport hodně udělal a nakonec budou mít slušný motor pro sezonu 2016." Také Daniel Ricciardo se včera vyjádřil, že v Red Bull plně důvěřuje a nebojí se jeho odchodu. Podobného ražení i je Daniil Kvjat: "Není to moc příjemné poslouchat takovéto spekulace.
F1 je tvrdý svět. Ale chce to trpělivost, každý v našem týmu je trpělivý. Myslím, že naši šéfové v budoucnu učiní správné rozhodnutí. Jsem si tím jistý, plně jim důvěřuji."
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.
V nové sérii Drive to Survive fanoušci opět nahlédnou do zákulisí, kde se odhalují rozhovory, které běžnému publiku zůstaly skryté a nikdy neunikly do médií. Jedním z těchto momentů je, jak Toto Wolff uzavřel dohodu s Lewisem Hamiltonem, že se nebude snažit přetáhnout Maxe Verstappena do Mercedesu.
Bernie Ecclestone prodal svou sbírku 69 historických automobilů, oceněnou na 500 milionů liber, Marku Mateschitzovi, synovi zakladatele Red Bullu. Prodej probíhl soukromou transakcí, protože Ecclestone chtěl, aby vozy skončily u někoho, kdo ocení jejich historickou hodnotu. Mezi nejslavnějšími vozy je Ferrari F2002 Michaela Schumachera a Brabham BT46 Nikiho Laudy.
Ve čtvrtek večer proběhla na milánském Piazza Castello oslava Ferrari, kde Lewis Hamilton a Charles Leclerc předvedli skvělou show. Hamilton ohromil fanoušky jízdami ve Ferrari SF-21, zatímco Leclerc se vrátil k monopostu SF90, se kterým v roce 2019 vyhrál první závod. Britský jezdec se zároveň přizpůsobuje nové roli v týmu a připravuje se na splnění vysokých očekávání tifosi.
Lewis Hamilton se chystá na svůj velkolepý debut ve Ferrari během Velké ceny Austrálie, ale už teď čelí otázkám, zda dokáže bojovat o stupně vítězů, nebo ho čeká náročný start v nové éře jeho kariéry.
Alpine prochází zásadními změnami ve vedení i jezdecké sestavě, přičemž Flavio Briatore věří, že tým bude v roce 2027 bojovat o mistrovský titul.
McLaren zahajuje sezónu 2025 Formule 1 s novým postavením – poprvé od roku 1999 se vrací jako obhájce titulu mistrů Poháru konstruktérů.
Testování a simulátorové jízdy nejsou mezi jezdci F1 oblíbené, ale Carlos Sainz si je užívá. Letos zaujal i Lewis Hamilton, který se po přestupu k Ferrari s nadšením vrhl do všech povinností. Jeho přístup ukazuje, že je na novou výzvu připraven naplno.
Dvojnásobný mistr světa F1 Mika Häkkinen je přesvědčen, že "dveře jsou stále otevřené" pro návrat Micka Schumachera do královny motorsportu. Podle Häkkinena má Schumacher stále příležitost vrátit se do Formule 1, pokud se naskytne správná možnost.
Lando Norris vstupuje do sezóny Formule 1 2025 jako jeden z hlavních favoritů na zisk titulu mistra světa, i když britského jezdce čeká značná hrozba, která mu může cestu k vítězství zkomplikovat.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nejen obrovský rozruch mezi fanoušky, ale okamžitě ovlivnil i finanční trhy. John Elkann a bývalý prezident Luca di Montezemolo odmítli spekulace o marketingovém motivu a zdůrazňují, že cílem je přivést Ferrari zpět na vrchol motorsportu.
Lewis Hamilton prožívá obrovský pocit spokojenosti poté, co se k němu znovu připojila jeho bývalá osobní trenérka Angela Cullenová, s níž měl dlouhodobě úzkou spolupráci.