Jako by se v záplavě zpráv a prohlášení Pirelli, co všechno udělá v dalších letech zapomnělo, že stále existuje i druhý uchazeč o dodávky pneumatik závodnímu poli. Není vyloučeno, že veřejnost po otevřené podpoře Pirelli ze strany Ecclestonea Michelin odepsala.
Ale všichni to tak rozhodně nevnímají a stále existuje silný názorový proud, který francouzské značce přisuzuje velké šance. A to přesto, že většina týmů italskou značku podporuje, protože se jim nelíbí přechod na 18 palcové nízkoprofilové pneumatiky, i tak se tvrdí, že by usměvavý panáček Bibendum dokázal Italy nahradit.
V posledních dnech byly zveřejněny zajímavé zprávy, podle nichž by Michelin neměl být považován za předem poraženého. Periodikum Speed Week například uvádí, že v této době už mělo být pomalu jasné, kdo bude vyvoleným pro sezóny 2017-2019, místo toho stále probíhají intenzivní jednání mezi Pirelli a Ecclestonem, což by mohlo naznačovat, že se toto spojení necítí silné v kramflecích.
BBC se přidává tímto názorem: "Ecclestone se dostává pod tlak, protože zákulisí F1 se kloní k výběru Michelinu spíše než Pirelli. Statutární orgán FIA se rovněž vyjdářil, že ohledně italské firmy má jisté pochybnosti." Podle britské stanice jde stále o dozvuky událostí z Grand Prix Belgie.
Komentována je také epizoda z Grand Prix Japonska, kde byl Sebastian Vettel tázán ohledně nových kontroverzních pravidel týkajících se tlaku v pneumatikách. Německý pilot tvrdošíjně opakoval: "Bez komentáře!"
Magazín Auto Motor und Sport tvrdí, že duel Pirelli-Michelin je stále otevřený. "Sympatie jsou rozděleny rovnoměrně, také proto, že zatímco Pirelli podporuje Ecclestone, Michelin má mocného spojence v podobě prezidenta FIA a krajana Jeana Todta." Můžeme si klást otázku, který vliv bude silnější.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.
Lewis Hamilton plánuje po náročné sezoně F1 2025 během zimní přestávky úplně vypnout a odpočinout si od závodění i mediálních povinností.
Poté, co Lando Norris získal titul mistra světa F1 pro rok 2025, Oscar Piastri uvedl, že nečeká žádnou změnu v jejich vzájemné dynamice. Podle něj zůstane vztah mezi jezdci McLarenu stejný jako dosud.
Max Verstappen vyhrál závod v Abú Zabí, ale největší triumf víkendu patřil Landu Norrisovi. Britský jezdec se totiž stal novým mistrem světa a vstoupil do elitního klubu šampionů F1.
Max Verstappen potvrdil své kvality i v samotném závěru sezóny. Na okruhu Yas Marina získal už osmou pole position roku 2025 a vstoupí tak do rozhodující Velké ceny Abú Zabí z nejlepší možné startovní pozice.
Max Verstappen si v Abú Zabí zajistil další pole position a do posledního závodu sezony vyrazí z ideální startovní pozice. Pilot startující z pole zde vyhrál už deset let v řadě, což jeho šance na triumf výrazně posiluje.
Roman Staněk získal v Abú Zabí svou druhou pole position letošní sezony a v nedělním závodě může zaútočit na další vítězství.
Lando Norris ukázal v Abu Dhabi svou rychlost už v prvním tréninku, když těsně porazil Maxe Verstappena, zatímco jeho týmový kolega Oscar Piastri musel kvůli závazkům mladého jezdce vynechat tuto část víkendu.
Juan Pablo Montoya vidí náročný víkend McLarenu v Kataru jako tiché varování, které může tým připravit na závěrečný souboj v Abu Dhabí.
Japonský pilot Yuki Tsunoda přiznal, že skutečnost jeho odsunutí z boje o závodní sedačku Red Bullu pro sezonu 2026 na něj ještě plně nedolehla.
Charles Leclerc se v Abú Zabí představí na trati společně se svým bratrem Arthurem, který nahradí Lewise Hamiltona během prvního volného tréninku.