Jako by se v záplavě zpráv a prohlášení Pirelli, co všechno udělá v dalších letech zapomnělo, že stále existuje i druhý uchazeč o dodávky pneumatik závodnímu poli. Není vyloučeno, že veřejnost po otevřené podpoře Pirelli ze strany Ecclestonea Michelin odepsala.
Ale všichni to tak rozhodně nevnímají a stále existuje silný názorový proud, který francouzské značce přisuzuje velké šance. A to přesto, že většina týmů italskou značku podporuje, protože se jim nelíbí přechod na 18 palcové nízkoprofilové pneumatiky, i tak se tvrdí, že by usměvavý panáček Bibendum dokázal Italy nahradit.
V posledních dnech byly zveřejněny zajímavé zprávy, podle nichž by Michelin neměl být považován za předem poraženého. Periodikum Speed Week například uvádí, že v této době už mělo být pomalu jasné, kdo bude vyvoleným pro sezóny 2017-2019, místo toho stále probíhají intenzivní jednání mezi Pirelli a Ecclestonem, což by mohlo naznačovat, že se toto spojení necítí silné v kramflecích.
BBC se přidává tímto názorem: "Ecclestone se dostává pod tlak, protože zákulisí F1 se kloní k výběru Michelinu spíše než Pirelli. Statutární orgán FIA se rovněž vyjdářil, že ohledně italské firmy má jisté pochybnosti." Podle britské stanice jde stále o dozvuky událostí z Grand Prix Belgie.
Komentována je také epizoda z Grand Prix Japonska, kde byl Sebastian Vettel tázán ohledně nových kontroverzních pravidel týkajících se tlaku v pneumatikách. Německý pilot tvrdošíjně opakoval: "Bez komentáře!"
Magazín Auto Motor und Sport tvrdí, že duel Pirelli-Michelin je stále otevřený. "Sympatie jsou rozděleny rovnoměrně, také proto, že zatímco Pirelli podporuje Ecclestone, Michelin má mocného spojence v podobě prezidenta FIA a krajana Jeana Todta." Můžeme si klást otázku, který vliv bude silnější.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.