Jako by se v záplavě zpráv a prohlášení Pirelli, co všechno udělá v dalších letech zapomnělo, že stále existuje i druhý uchazeč o dodávky pneumatik závodnímu poli. Není vyloučeno, že veřejnost po otevřené podpoře Pirelli ze strany Ecclestonea Michelin odepsala.
Ale všichni to tak rozhodně nevnímají a stále existuje silný názorový proud, který francouzské značce přisuzuje velké šance. A to přesto, že většina týmů italskou značku podporuje, protože se jim nelíbí přechod na 18 palcové nízkoprofilové pneumatiky, i tak se tvrdí, že by usměvavý panáček Bibendum dokázal Italy nahradit.
V posledních dnech byly zveřejněny zajímavé zprávy, podle nichž by Michelin neměl být považován za předem poraženého. Periodikum Speed Week například uvádí, že v této době už mělo být pomalu jasné, kdo bude vyvoleným pro sezóny 2017-2019, místo toho stále probíhají intenzivní jednání mezi Pirelli a Ecclestonem, což by mohlo naznačovat, že se toto spojení necítí silné v kramflecích.
BBC se přidává tímto názorem: "Ecclestone se dostává pod tlak, protože zákulisí F1 se kloní k výběru Michelinu spíše než Pirelli. Statutární orgán FIA se rovněž vyjdářil, že ohledně italské firmy má jisté pochybnosti." Podle britské stanice jde stále o dozvuky událostí z Grand Prix Belgie.
Komentována je také epizoda z Grand Prix Japonska, kde byl Sebastian Vettel tázán ohledně nových kontroverzních pravidel týkajících se tlaku v pneumatikách. Německý pilot tvrdošíjně opakoval: "Bez komentáře!"
Magazín Auto Motor und Sport tvrdí, že duel Pirelli-Michelin je stále otevřený. "Sympatie jsou rozděleny rovnoměrně, také proto, že zatímco Pirelli podporuje Ecclestone, Michelin má mocného spojence v podobě prezidenta FIA a krajana Jeana Todta." Můžeme si klást otázku, který vliv bude silnější.
James Oakes opouští pozici šéfa týmu Alpine F1 po pouhých šesti závodech sezony 2025. Jeho nečekaný odchod naznačuje, že tým se i nadále potýká s problémy, a to jak na trati, tak v zákulisí vedení.
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.
Před Velkou cenou Miami se jezdci představili v netradičním průvodu, kde místo běžných vozů usedli do plně pojízdných formulí postavených z LEGO kostek. Hravá kombinace motorsportu a ikonické stavebnice nadchla fanoušky i média a stylově odstartovala závodní víkend.
Tým Andrey Stelly vstupoval do nové sezóny s tlakem šampiona – a s otázkou, zda si postavení lídra udrží.
Tým Alpine podle zákulisních informací řeší možnou jezdeckou rošádu – hned po nadcházející Velké ceně Emilia Romagna by mohl Jacka Doohana nahradit argentinský talent Franco Colapinto.
Lewis Hamilton znovu neudržel emoce za volantem. Ve Velké ceně Miami si během závodu ostře vyjel do svého inženýra a další napjatá komunikace u Ferrari nenechala nikoho na pochybách, že atmosféra v týmu je vše jen ne klidná. Po závodě ale britský jezdec otočil: „Nemyslel jsem to vážně.“
Australský talent Oscar Piastri si v Miami připsal třetí vítězství v řadě a potvrdil skvělou formu, když opět předvedl suverénní výkon a nenechal nikoho na pochybách, kdo momentálně udává tempo ve Formuli 1.
Kvalifikace na Velkou cenu Miami skončila pro Ferrari fiaskem. Charles Leclerc obsadil až osmé místo, jeho týmový kolega Lewis Hamilton skončil dokonce dvanáctý. „Byl jsem spokojený se svým kolem, ale výsledek je zklamáním. Prostě nejsme dost rychlí,“ hodnotil Leclerc situaci otevřeně.
Max Verstappen vstoupil do víkendu Velké ceny Miami jako čerstvý otec, ale na trati nijak nepolevil. Po narození dcery Lily si bez zaváhání dojel pro pole position a dal jasnou odpověď na debaty, zda ho otcovství může zpomalit.
Max Verstappen ovládl kvalifikaci na Velkou cenu Miami 2025 a zajistil si start z prvního místa. Nizozemský jezdec Red Bullu stanovil nový traťový rekord a po závodě mluvil o hledání limitů. Lewis Hamilton z Ferrari označil svou kvalifikaci za zklamání, Lando Norris se smířil s druhým místem a Andrea Kimi Antonelli ocenil svůj návrat po sprintu. Ferrari zůstává pozadu a šéf týmu Frederic Vasseur přiznal chyby.
Max Verstappen si v Miami zajistil pole position, když porazil McLareny i přes tlak po neúspěšném sprintu. Lando Norris chyboval v zatáčce 17, což ho stálo první místo, a Kimi Antonelli překvapil třetím místem; Lewis Hamilton do Q3 nepostoupil.
Andrea Kimi Antonelli měl sprint v Miami rozjetý nadějně, ale místo senzace přišlo tvrdé probuzení. Po startu z pole position rychle ztratil vedení a nakonec dojel až čtvrtý. V čele se mezitím přetahovali piloti McLarenu – Oscar Piastri a Lando Norris, který si nakonec dojel pro vítězství. tragédii prožil i tým Ferrari.