Romain Grosjean zvažuje dvě nabídky - upsat se týmu Haas s výhledem na možné angažmá u Ferrari v sezoně 2017 a nebo zůstat v současném týmu s výhledem na sedačku v továrním Renaultu.
Grosjean ve čtvrtek poznamenal, že "učinil rozhodnutí, v mé hlavě je všechno jasné a už vím, co se mnou bude v budoucnu." To někteří interpretovali jako podpis s týmem Haas. Podle jiných to ale znamená, že Romain ví něco více než my o budoucích plánech Renaultu a bude jejich továrním jezdcem.
Romain Grosjean už v týmu Renault jednou závodil, v roce 2009 nastoupil do 9 závodů, avšak moc se mu nevedlo. Obě strany si ale přejí, aby došlo ke spolupráci nové. Velkým přívržencem Francouze má být společnost Total.
Podle zpráv britského 'Autosportu' jsme těsně před oznámením Grosjeana jako továrního pilota francouzské značky. Romain má ještě rok platnou smlouvu s Lotusem, jehož nástupcem se Renault (snad) stane. Není bez zajímavosti, že pilot má smlouvu s Gravity Management, který vlastní Gerard Lopez, spolumajitel týmu.
Jenže v zákulisí mají prý probíhat namluvy mezi Grosjeanem a Haasem. Tato smlouva by však měla být na pouhý rok s výhledem na postup do týmu Ferrari, kde by Grosjean nahradil Kimiho Räikkönena pro sezonu 2017.
Autosport se jezdce na jeho budoucnost zeptal přímo po volném tréninku v Singapuru: "Věci se mění skoro každý den, ale já mám docela jasno. Jsem se svojí volbou spokojen. Když činíte rozhodnutí, zvažujete přítomnost, budoucnost a to, kam se chcete dostat." Tedy nic konkrétního...
Grosjean patřil ke 4 klíčovým jezdcům, kteří tento rok byli spojování s Ferrari v době, kdy ještě neměl Räikkönen prodloužený kontrakt. Dalšími jmény byly Valtteri Bottas, Nico Hülkenberg a Daniel Ricciardo.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.