Renault aktuálně zvažuje poslední nabídku, kterou mu měl předložit samotný Bernie Ecclestone a která se týká jeho zvažovaného návratu do F1 v roli továrního týmu po převzetí současného týmu Lotus.
Francouzský dodavatel vyjednává s bossem Formule 1 Berniem Ecclestonem o finančních podmínkách jejich akceptování jako historické značky v F1. Už před dvěma týdny obě strany podepsaly smlouvu, že by Renault převzal 65% podíl v Lotusu. Držitelé komerčních práv na Formuli 1, Bernie Ecclestone a finanční skupina CVC Capital Partners, se shodli na tom, že by týmu náležel statut historického týmu vzhledem k jeho historii ve sportu.
To by znamenalo, že by Renault obdržel od FOM (Formula One Management) dodatečné příjmy. Na tyto příjmy mají nárok ještě týmy Ferrari, McLaren, Mercedes, Red Bull a Williams. Aktuálně FOM distribuuje 65 % svých přímů mezi týmy. 15 % z této částy je rozděleno mezi výše zmíněné týmy ve formě prémiových plateb.
Renault je názoru, že i on by měl mít nárok na takovýto status, protože od roku 1977 se účastnil všech šampionátů až na pět ročníků a to ať už v roli výrobce nebo dodavatele motorů. Výkonný ředietel Renaultu, Cyril Abiteboul, a spoluvlastník Lotusu, Gerard Lopez, se ve středu potkali s Ecclestonem, aby dojednali detaily platby.
Návrh ze strany Ecclestona se ale liší od toho, co si Renault původně představoval. Některé zdroje tvrdí, že návrh Bernieho je dobrý, některé zase tvrdí opak a dle nich se představy obou stran hodně rozcházejí. Má se za to, že neshody panují také ohledně načasování plateb.
Ecclestone tradičně platby mezi týmy rozděluje během 10 měsíční periody. Má se za to, že Renault požaduje dřívější vyplacení plateb, což by jim mělo usnadnit start do sezony 2016.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.