Williams do Singapuru jede přesvědčen, že si to bude moci rozdat s Ferrari v boji o pódium. O víkendu totiž hodlá nasadit několik novinek, které jim pomohou zvýšit konkurenceschopnost.
Jeho jezdec Felipe Massa sice skončil na pódiu i v Monze, k tomu mu však pomohlo odstoupení Nica Rosberga. Brazilec nicméně projel cílem stejně až za Sebastianem Vettelem s rudým vozem. Ferrari se v posledních závodech Williamsu trochu vzdálilo, podole šéfa výkonnosti Rob Smedleyho to nicméně v Singapuru bude naopak.
"Myslím si, že Ferrari předvedlo skvělou rychlost. Odvedli opravdu, opravdu dobrou práci. Přivezli novou pohonnou jednotku, která v kvalifikaci a v závodě podala dobrý výkon. My na to musíme zareagovat. Máme celkem velká vylepšení pro Singapur," prozrazuje Smedley.
"Doufám, že se změnami, které hodláme učinit, se jim v Singapuru opět vyrovnáme," pokračuje šéf výkonnosti Williamsu, aniž by se dotkl detailů. "Opravdu o tom nemluvíme: na auto neustále nasazujeme vylepšení, která se týkají všech oblastí."
"Formule 1 je podivný byznys - často se na to podíváte a řeknete, že jste přivezli nové přední křídlo, nové zadní křídlo, novou karosérii, novou podlahu - a to vše vám může dát tolik, jako výměna předního křídla o tři závody později. Zlepšení času na kolo není o množství komponent," dodává Smedley.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.