Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier se po propadácích v Belgii a v Monze raději drží při zemi a před Singapurem, který by jim měl papírově sedět nejvíce ze zbývajících okruhů, nic nepředpovídá.
"Singapur ohraničuje začátek poslední části zámořských závodů sezóny a sadu nových a odlišných výzev pro celý tým. Jde o neúprosné období roku, které toho od každého člena vyžaduje hodně. My se však soustředíme na výzvu a na tvrdou práci, abychom poslední třetinu sezóny zakončili pozitivněji," uvádí Boullier.
V předchozích dvou závodech, které kladly důraz zejména na výkon motoru, za soupeři výrazně zaostávali. Sice to očekávali, přesto nezastírají zklamání: "Nepopíráme, že Spa a Monza byly pro McLaren - Hondu neuvěřitelně náročné závody. Čekali jsme to. Výsledky nebyly překvapením, ale to nikterak neulehčilo vyrovnání se s nimi."
"Poté vstupujeme do části sezóny, kdy okruhy spoléhají méně na čistý výkon a více na vyvážení, což jsou vlastnosti, které mají tendenci vyhovovat našemu balíku. McLaren se společně s Hondou neustále snaží zlepšit náš balík a důvěřujeme ve své kolektivní schopnosti analyzovat slabiny a pokračovat v úsilí dosáhnout pokroku," pokračuje Boullier.
Co od svého týmu v Singapuru očekává? Bude mít McLaren na body? "Nic nebudeme slibovat či předpovídat," odmítá vzbuzovat falešné naděje. "Tento okruh však máme rádi a doufáme, že pod umělým osvětlením v Singapuru předvedeme to nejlepší. Jedná se o skutečně velkolepé místo pro pořádání velké ceny a plně si zaslouží svůj status jedné z vlajkových lodí kalendáře závodů Formule 1," dodává závodní ředitel McLarenu, který dnes míří na návštěvu továrny Hondy v japonské Sakuře.
Back in Tokyo and going to Sakura to visit @HondaRacingF1 @McLarenF1 pic.twitter.com/o3BwbPF1VZ
— Eric Boullier (@eboullier) September 15, 2015Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.