Rezervní pilot McLarenu Kevin Magnussen přiznal, že by moc rád v příštím roce závodil za Haas, pokud jej stáj z Wokingu nevezme zpět.
Šance dánského mladíka klesají poté, co závodní ředitel Eric Boullier v Monze uvedl, že by pro příští rok rád udržel současnou dvojici pilotů: Fernanda Alonsa a Jensona Buttona. Magnussen v F1 odjezdil jednu sezónu, proto by mohl vyhovovat požadavku Geneho Haase, který chce vedle Estebana Gutiérreze vsadit na zkušenost.
"Nebudu jmenovat týmy, se kterými jsem v kontaktu. Můžu říct jen tohle - obecně bylo popsáno, že na mě Haas myslí. Gene to v posledních rozhovorech připustil. Myslím, e on a Günther [Steiner, šéf týmu] jsou oba velmi chytří chlapi, a způsob, jakým hodlají začít se svým F1 týmem, je chytrý a inovativní. Takže ano - pokud pro mne nebude závodní místo u McLarenu, pak bych samozřejmě moc rád za Haas závodil," vysvětluje Magnussen pro Autosport.
"Poté, co jsem strávil u McLarenu šest let, kdy jsem se učil od těch nejlepších jezdců a inženýrů v oboru, a protože jsem měl letos jedinečnou příležitost zlepšit své technické vzdělání, pak si myslím, že mám dobře našlápnuto k tomu, abych hrál vůdčí roli při zakládání nového týmu F1," věří si dánský pilot.
Potvrzuje, že s McLarenem o svém místě jedná: "Stále jsem s Ronem [Dennisem] a s Ericem v kontaktu. Pokud bude příští rok u McLarenu místo, pak by to pro mě bylo samozřejmě skvělé. Letos prožíváme těžkou sezónu, ale stále jde o skvělý tým - tým, který ví, jak vyhrávat. A věřte mi, vítězství se znovu dostaví."
"Ale Fernando a JB jsou oba skvělí piloti, mistři světa, takže Rona a Erica nemůžete vinit z toho, že si je chtějí nechat. Prohlásili to veřejně a já to chápu. Také ale řekli, že pokud si nechají Fernanda a JB, pak mi nebudou bránit, abych si našel místo v jiném týmu, což oceňuji," dodává Magnussen.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.