Rezervní pilot McLarenu Kevin Magnussen přiznal, že by moc rád v příštím roce závodil za Haas, pokud jej stáj z Wokingu nevezme zpět.
Šance dánského mladíka klesají poté, co závodní ředitel Eric Boullier v Monze uvedl, že by pro příští rok rád udržel současnou dvojici pilotů: Fernanda Alonsa a Jensona Buttona. Magnussen v F1 odjezdil jednu sezónu, proto by mohl vyhovovat požadavku Geneho Haase, který chce vedle Estebana Gutiérreze vsadit na zkušenost.
"Nebudu jmenovat týmy, se kterými jsem v kontaktu. Můžu říct jen tohle - obecně bylo popsáno, že na mě Haas myslí. Gene to v posledních rozhovorech připustil. Myslím, e on a Günther [Steiner, šéf týmu] jsou oba velmi chytří chlapi, a způsob, jakým hodlají začít se svým F1 týmem, je chytrý a inovativní. Takže ano - pokud pro mne nebude závodní místo u McLarenu, pak bych samozřejmě moc rád za Haas závodil," vysvětluje Magnussen pro Autosport.
"Poté, co jsem strávil u McLarenu šest let, kdy jsem se učil od těch nejlepších jezdců a inženýrů v oboru, a protože jsem měl letos jedinečnou příležitost zlepšit své technické vzdělání, pak si myslím, že mám dobře našlápnuto k tomu, abych hrál vůdčí roli při zakládání nového týmu F1," věří si dánský pilot.
Potvrzuje, že s McLarenem o svém místě jedná: "Stále jsem s Ronem [Dennisem] a s Ericem v kontaktu. Pokud bude příští rok u McLarenu místo, pak by to pro mě bylo samozřejmě skvělé. Letos prožíváme těžkou sezónu, ale stále jde o skvělý tým - tým, který ví, jak vyhrávat. A věřte mi, vítězství se znovu dostaví."
"Ale Fernando a JB jsou oba skvělí piloti, mistři světa, takže Rona a Erica nemůžete vinit z toho, že si je chtějí nechat. Prohlásili to veřejně a já to chápu. Také ale řekli, že pokud si nechají Fernanda a JB, pak mi nebudou bránit, abych si našel místo v jiném týmu, což oceňuji," dodává Magnussen.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.