Red Bull míří do Singapuru s novými díly a vysokými očekáváními - trať by měla podle jezdce Daniela Ricciarda na rozdíl od Monzy jejich vozu RB11 vyhovovat. Šasi se podle něj na rozdíl od motoru neustále zlepšuje.
Rakouský tým v předchozích závodech vyřešil své potíže s aerodynamikou a dosáhl znatelného pokroku. Jejich šasi tak patří znovu mezi ty nejlepší na roštu - ne-li vůbec nejlepší, jak se domnívá Helmut Marko. Přesvědčit nás o tom bude chtít na klikaté městské trati v Singapuru.
"Nechci se kvůli tomu stát příliš nadšeným, ale všichni tam můžeme zamířit s určitou sebedůvěrou. Myslím, že se auto v posledních závodech stále zlepšovalo, a Singapur ho oživí. Snad si to budeme moci rozdat s Ferrari o pódium," oznamuje Riccardo.
Monza s dlouhými rovinkami klade důraz zejména na výkon motoru, jejich balíku proto moc neseděla. Australský pilot se přesto dokázal ze závěru startovního roštu probojovat na body. V poslední zatáčce závodu připravil o osmou pozici Marcuse Ericssona se Sauberem.
"To bylo skvělé, něco jako minulý rok. Měli jsme nakonec dobrou rychlost, dokázali jsme jezdit delší stinty. A myslím, že bychom mohli vydržet ještě déle, museli jsme ale pokrýt Daniila [Kvjata], který se vracel na trať. Do boxů zajel o několik kol dříve," vrací se k Ricciardo k závodu v Monze.
"I tak jsem byl s vozem spokojený. Věděli jsme, že se budeme trápit na rovinkách. Bylo jasné, že to bude těžké se dostat mezi prvních deset s naším balíkem, ale samotné šasi mě opět skutečně potěšilo, ovládá se dobře," chválí vůz Red Bullu a nepřímo tak za stále nedostatečný výkon motoru kritizuje Renault.
"Dojet v nejlepší osmičce, to přinejmenším předčilo naše očekávání. Ericssona jsem dostal v poslední zatáčce, což ho, předpokládám, nepotěšilo. Můj úsměv byl širší," spokojeně popisuje koncovku Velké ceny Itálie.
Po úpravě pravidel v Belgii se mu navíc daří v úvodních fázích: "Další dobrou věcí je, že od zavedení nových startovních procedur - nevím, zda to je štěstím, byly oba mé starty hodně skvělé. To si z víkendu odvážím také jako pozitivní věc."
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.