Red Bull míří do Singapuru s novými díly a vysokými očekáváními - trať by měla podle jezdce Daniela Ricciarda na rozdíl od Monzy jejich vozu RB11 vyhovovat. Šasi se podle něj na rozdíl od motoru neustále zlepšuje.
Rakouský tým v předchozích závodech vyřešil své potíže s aerodynamikou a dosáhl znatelného pokroku. Jejich šasi tak patří znovu mezi ty nejlepší na roštu - ne-li vůbec nejlepší, jak se domnívá Helmut Marko. Přesvědčit nás o tom bude chtít na klikaté městské trati v Singapuru.
"Nechci se kvůli tomu stát příliš nadšeným, ale všichni tam můžeme zamířit s určitou sebedůvěrou. Myslím, že se auto v posledních závodech stále zlepšovalo, a Singapur ho oživí. Snad si to budeme moci rozdat s Ferrari o pódium," oznamuje Riccardo.
Monza s dlouhými rovinkami klade důraz zejména na výkon motoru, jejich balíku proto moc neseděla. Australský pilot se přesto dokázal ze závěru startovního roštu probojovat na body. V poslední zatáčce závodu připravil o osmou pozici Marcuse Ericssona se Sauberem.
"To bylo skvělé, něco jako minulý rok. Měli jsme nakonec dobrou rychlost, dokázali jsme jezdit delší stinty. A myslím, že bychom mohli vydržet ještě déle, museli jsme ale pokrýt Daniila [Kvjata], který se vracel na trať. Do boxů zajel o několik kol dříve," vrací se k Ricciardo k závodu v Monze.
"I tak jsem byl s vozem spokojený. Věděli jsme, že se budeme trápit na rovinkách. Bylo jasné, že to bude těžké se dostat mezi prvních deset s naším balíkem, ale samotné šasi mě opět skutečně potěšilo, ovládá se dobře," chválí vůz Red Bullu a nepřímo tak za stále nedostatečný výkon motoru kritizuje Renault.
"Dojet v nejlepší osmičce, to přinejmenším předčilo naše očekávání. Ericssona jsem dostal v poslední zatáčce, což ho, předpokládám, nepotěšilo. Můj úsměv byl širší," spokojeně popisuje koncovku Velké ceny Itálie.
Po úpravě pravidel v Belgii se mu navíc daří v úvodních fázích: "Další dobrou věcí je, že od zavedení nových startovních procedur - nevím, zda to je štěstím, byly oba mé starty hodně skvělé. To si z víkendu odvážím také jako pozitivní věc."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.