Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene uvádí, že by Ferrari nemělo problém s dodávkami motoru pro jednoho ze svých úhlavních soupeřů - pro Red Bull.
Poté, co Red Bull ukončil svůj vztah s Renaultem a Mercedes mu odmítl poskytnout své pohonné jednotky, se z Ferrari stala jediná možnost rakouského týmu. Šéf stáje z Maranella navíc uvádí, že by se svému silnému rivalovi své motory dodávat nebáli.
"Je to těžké hovořit o druhých. Teoreticky mají velká jména - s Neweyem jako se svým hlavním konstruktérem. A je lehké si představit, že když jim dáte motor, pak postaví děsivé šasi, a proto budou opravdu konkurenceschopní," popisuje Arrivabene.
"Pokud jde o můj tým, mí inženýři a aerodynamici vědí, co je třeba. Z tohoto důvodu nemám problém," souhlasí s dodávkami motorů pro Red Bull. "A konkurence je hezká, když máte silného soupeře."
"To však neznamená, že zítra ráno dáme naše motory Red Bullu nebo Toro Rosso. Nevidím v tom ale žádný problém poskytnout náš motor jiného týmu nebo se obávat konkurence ještě před tím, než začnou. To není tím správným duchem soupeření nebo tím, co reprezentuje Ferrari. Bojujeme s každým," dodává Arrivabene.
Red Bull dostal povolení od Renaultu najít si nového motorového partnera. Francouzi usilující o odkoupení Lotusu nyní u Ecclestonea hledají záruku toho, že by nepřišli o finanční bonusy, pokud by stáj z Enstone převzali.
Mercedes, si je dobře vědom kvalit aerodynamického oddělení a šasi z Milton Keynes, zřejmě pod svá křídla převezmou Manor. U Ferrari by příští rok ale měli s Red Bullem (a případně i s Toro Rosso) napilno - kromě Sauberu se na jejich motory totiž těší také nově vstupující Haas.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.