Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene uvádí, že by Ferrari nemělo problém s dodávkami motoru pro jednoho ze svých úhlavních soupeřů - pro Red Bull.
Poté, co Red Bull ukončil svůj vztah s Renaultem a Mercedes mu odmítl poskytnout své pohonné jednotky, se z Ferrari stala jediná možnost rakouského týmu. Šéf stáje z Maranella navíc uvádí, že by se svému silnému rivalovi své motory dodávat nebáli.
"Je to těžké hovořit o druhých. Teoreticky mají velká jména - s Neweyem jako se svým hlavním konstruktérem. A je lehké si představit, že když jim dáte motor, pak postaví děsivé šasi, a proto budou opravdu konkurenceschopní," popisuje Arrivabene.
"Pokud jde o můj tým, mí inženýři a aerodynamici vědí, co je třeba. Z tohoto důvodu nemám problém," souhlasí s dodávkami motorů pro Red Bull. "A konkurence je hezká, když máte silného soupeře."
"To však neznamená, že zítra ráno dáme naše motory Red Bullu nebo Toro Rosso. Nevidím v tom ale žádný problém poskytnout náš motor jiného týmu nebo se obávat konkurence ještě před tím, než začnou. To není tím správným duchem soupeření nebo tím, co reprezentuje Ferrari. Bojujeme s každým," dodává Arrivabene.
Red Bull dostal povolení od Renaultu najít si nového motorového partnera. Francouzi usilující o odkoupení Lotusu nyní u Ecclestonea hledají záruku toho, že by nepřišli o finanční bonusy, pokud by stáj z Enstone převzali.
Mercedes, si je dobře vědom kvalit aerodynamického oddělení a šasi z Milton Keynes, zřejmě pod svá křídla převezmou Manor. U Ferrari by příští rok ale měli s Red Bullem (a případně i s Toro Rosso) napilno - kromě Sauberu se na jejich motory totiž těší také nově vstupující Haas.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.