Red Bull má téměř po naději na to, že by jeho monoposty mohly příští rok pohánět motory Mercedesu. Vedení německé automobilky dospělo k názoru, že by to nebylo pro její závodní tým prospěšné.
Red Bull po neúspěšném partnerství s Renaultem usiloval, aby jejich pohonné jednotky v roce 2016 nahradil Mercedes. Doufal, že jeho vedení zláká na svou stranu atraktivitou své značky.
Předseda mateřského Daimleru Dieter Zetsche tím ale po rozhovoru s Totem Wolffem a Nikim Laudou během Velké ceny Itálie nikterak nebyl. A bez jeho podpory neexistuje skoro žádná šance na to, aby k dohodě došlo, pokud by o ní Red Bull formálně požádal.
Mercedes se obává, že by po rozsáhlých investicích do F1 přišel o svou konkurenční výhodu, kterou mu dávají jeho pohonné jednotky. Ty jsou podle Zetscheho klíčem jejich současných úspěchů. Navíc se obává o potenciální škody, které by jeho značka mohla utrpět, pokud by si Red Bull v případě porážky stěžoval na nerovný přístup.
Zbývá FerrariRed Bullu tak na spojení s Mercedesem zbývá již jen malá naděje - to v případě, že by s tím vedení německé automobilky na poslední chvíli souhlasilo. Reálně mu zbývá pro rok 2016 již pouze Ferrari, se kterým v průběhu závodního víkendu v Itálii jednali Christian Horner a Helmut Marko.
Rakouský tým již v Belgii informoval svého současného motorového partnera o tom, že chtějí kvůli nedostatku výkonnosti smlouvu předčasně ukončit. U Renaultu se během posledních dnů rozhodli, že Red Bullu proto nebudou bránit v hledání nového dodavatele.
Horner včera v Monze po závodě řekl, že čekají na oficiální odpověď Renaultu: "Začíná nás teď tlačit čas. Máme záři a všichni potřebují vědět, jaká má Renault plány do budoucnosti. Do dvou týdnů bychom měli všichni vědět, jaký Renault zaujal postoj."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.