Úřadujícímu mistrovi světa Lewisovi Hamiltonovi se nelíbí nápad dodávat motory Mercedes, s nimiž závodí, jednomu z jejich největších soupeřů - stáji Red Bull. Nebylo by to výhodné finančně, navíc by to ohrozilo jejich tažení za dalšími tituly.
Rakouská stáj by velmi ráda přešla na nejvýkonnější pohonné jednotky a vyvázala se ze smlouvy s Renaultem, podle lídra šampionátu by to však nebylo rozumné.
"Pokud chcete vážně vyhrávat mistrovské tituly, pak to zřejmě není moc dobrý nápad. Red Bull je skvělý tým, ale je to jako dávat naše motory Ferrari. Opravdu to nepotřebujeme. Z finančního hlediska z toho neplyne žádný užitek. Je to dobře tak, jak to je," popisuje britský pilot, který v Monze překvapuje svým vzezřením - vlasy nabarvenými na blond.
Red Bull s Renaultem vyhrál čtyři tituly v letech 2010 - 2013 a má s ním platnou smlouvu i na příští rok, po přechodu na přeplňované hybridní pohonné jednotky ale ztrácí na jak na Mercedes, tak i na Ferrari.
Francouzská automobilka zvažuje své další působení v F1 a směr, kterým se vydá (hovoří se o odkoupení Lotusu), protože partnerství s Red Bullem z marketingového hlediska nefunguje.
Šéf Red Bullu Christian Horner na otázku, zda se snaží již od příští sezóny dohodnout s Mercedesem, odpověděl: "Naším cílem je být co nejdříve konkurenceschopnými. Chceme hlavně porozumět situaci s Renaultem, a jak moc jsou odhodláni zajistit, aby byli znovu konkurenceschopní."
Pokud se Red Bull rozejde s Renaultem a nedohodne se s Mercedesem, nezbude mu nic jiného, než odebírat motory Ferrari, protože Honda má svých problémů až nad hlavu a příští rok ještě nebude schopná pohánět jiný tým kromě McLarenu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.