 
            Testpilotka stáje Williams a manželka šéfa týmu Mercedes připouští, že v příští sezóně by pro ni mohlo být "velmi obtížné" najít angažmá. V určitých souvislostech by to pro ni mohlo znamenat buď přerušení nebo dokonce ukončení kariéry v F1.
Dvaatřicetiletá Skotka, rozená Stoddartová, působí ve stáji Williams od roku 2012 . Podílí se na testech a vývoji závodních vozů, ale kromě čtyř příležitostí na postu třetího pilota v pátečních trénincích (dvakrát loni a dvakrát letos) nedostala nikdy šanci pokusit se o start v Grand Prix.
Susie nyní prohlašuje, že už dále nemůže čekat, zda někdy dostane možnost bojovat u Williamsu o místo smluvního pilota. "Nejde donekonečna vyčkávat v ústraní, zda přijde nějaká šance. Na příští rok nevidím mnoho příležitostí, musím to přes zimu pořádně promyslet. Jsem velmi ambiciózní, ale také realistka a vím, že moje šance nejsou velké," sdělila Susie zpravodajskému kanálu CNN.
Na postu náhradníka pro Grand Prix Austrálie byl za Valtteri Bottase, jehož postihly problémy se zády, jmenován Adrian Sutil. Pro Wolffovou bylo rozhodnutí týmu velkým zklamáním. "S Valtterim jsme dobří přátelé, tak jsem mu přála, aby se dal do pořádku, ale egoisticky mě samozřejmě napadlo »OK. Takže dostanu šanci?« V médiích se to hodně probíralo. Adrian vůbec náš vůz netestoval, takže kolem toho bylo hodně povyku, a vlastně pro nic. Když tým zveřejnil jeho nominaci, dost mě to vzalo. Podřídila jsem této šanci všechno, a tohle rozhodně nebyl nejlepší den mé kariéry."
Šance, že by Susie získala u Williamsu místo závodní pilotky, je prakticky nulová. Williams má eminentní zájem, aby udržel týmovou dvojici Massa-Bottas, čímž se její šance opět snižují na možnost záskoku - a možná ani to ne, jak dokládá případ z letošní Austrálie.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.