Testpilotka stáje Williams a manželka šéfa týmu Mercedes připouští, že v příští sezóně by pro ni mohlo být "velmi obtížné" najít angažmá. V určitých souvislostech by to pro ni mohlo znamenat buď přerušení nebo dokonce ukončení kariéry v F1.
Dvaatřicetiletá Skotka, rozená Stoddartová, působí ve stáji Williams od roku 2012 . Podílí se na testech a vývoji závodních vozů, ale kromě čtyř příležitostí na postu třetího pilota v pátečních trénincích (dvakrát loni a dvakrát letos) nedostala nikdy šanci pokusit se o start v Grand Prix.
Susie nyní prohlašuje, že už dále nemůže čekat, zda někdy dostane možnost bojovat u Williamsu o místo smluvního pilota. "Nejde donekonečna vyčkávat v ústraní, zda přijde nějaká šance. Na příští rok nevidím mnoho příležitostí, musím to přes zimu pořádně promyslet. Jsem velmi ambiciózní, ale také realistka a vím, že moje šance nejsou velké," sdělila Susie zpravodajskému kanálu CNN.
Na postu náhradníka pro Grand Prix Austrálie byl za Valtteri Bottase, jehož postihly problémy se zády, jmenován Adrian Sutil. Pro Wolffovou bylo rozhodnutí týmu velkým zklamáním. "S Valtterim jsme dobří přátelé, tak jsem mu přála, aby se dal do pořádku, ale egoisticky mě samozřejmě napadlo »OK. Takže dostanu šanci?« V médiích se to hodně probíralo. Adrian vůbec náš vůz netestoval, takže kolem toho bylo hodně povyku, a vlastně pro nic. Když tým zveřejnil jeho nominaci, dost mě to vzalo. Podřídila jsem této šanci všechno, a tohle rozhodně nebyl nejlepší den mé kariéry."
Šance, že by Susie získala u Williamsu místo závodní pilotky, je prakticky nulová. Williams má eminentní zájem, aby udržel týmovou dvojici Massa-Bottas, čímž se její šance opět snižují na možnost záskoku - a možná ani to ne, jak dokládá případ z letošní Austrálie.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.