Defekt Sebastiana Vettela rozpoutal debatu ohledně bezpečnosti pneumatik. Němec zuří, Pirelli se však brání, že se jednalo o čisté opotřebení a že byl jeho stint příliš dlouhý.
Sebastian Vettel měl nadosah třetí místo, nakonec však pneumatika, na které jel od 14 kola závodu v Belgii nevydržela. Němec po závodě neskrýval vztek a označil situaci na nepřípustnou. Více zde. Opět se tak rozpoutala debata ohledně bezpečnosti pneumatik.
Zastal se ho například Nico Rosberg, který podobný defekt zažil ve Spa v tréninku také. Lewis Hamilton byl zdrženlivější. "Slyšel jsem, že jeli příliš dlouho, takže kdo ví, zda za to úplně může pneumatika, ale ano, chápu je, není to poprvé. Navíc kdyby se to stalo o chvíli dřív, mohlo to být velmi ošklivé," uvedl pro Sky Sports vítěz závodu.
Podle Pirelli však Ferrari riskovalo a může si za odstoupení samo, jejich stint byl totiž příliš dlouhý a jednozastáková strategie nebyla vhodná. "Pokud se pneumatika dostane na konec životnosti, tak s každou pneumatikou na světe, budete mít problém. Vettel na ní jel 28 kol, mysleli jsme, že strategie budou dvě či tři zastávky jako to udělala většina pilotů, ale oni se domnívali, že to zvládnou s jednou."
"Životnost byla stanovena kolem 40 kol, ale je to doporučení a podmínky na trati to mohou změnit, což znamená, že to není přesné. Ostatní týmy zvolily jinou variantu."
Odmítá také srovnání s defektem Rosberga v tréninku. "To bylo vnější říznutí, toto bylo čistě opotřebení. Kdyby byl závod o kolo kratší, byl by na pódiu a označili bychom to za geniální nápad - někdy je to hodnocení velmi těsné a je to těžké. Je to závodník a proto jeho frustraci chápu, byl jen kolo od dobrého výsledku a nebudu ho proto kritizovat," uzavírá šéf Pirelli, Paul Hembery během tiskové konference.
Na to však šéf týmu, Maurizio Arrivabene reagoval slovy: "Strategie jsou založeny na datech a ta naše byla správná."
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.
Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
FIA zahájila šetření souboje mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim během závěru Velké ceny Kanady. Incident výrazně ovlivnil průběh závodu a může mít dopad na týmovou strategii McLarenu.
George Russell si udržel vítězství v Kanadě poté, co komisaři zamítli protest Red Bullu. Rozhodnutí potvrdilo čistotu jeho závodu a nezměnilo pořadí.
Během Velké ceny Kanady se střetli jezdci McLarenu Lando Norris a Oscar Piastri, což výrazně ovlivnilo průběh závodu. Incident vyvolal pozornost fanoušků i odborníků a otevřel debatu o týmové strategii a agresivitě.
Lewis Hamilton v úvodu závodu v Montrealu srazil sviště, který se objevil na trati. Kolize způsobila poškození jeho vozu a prakticky zmařila šanci na dobrý výsledek.
George Russell si dojel pro vítězství ve Velké ceně Kanady po precizním výkonu, který potvrdil jeho formu a rychlost. Přesto se pozornost po závodě soustředila na incident mezi jezdci McLarenu, jejichž vzájemný kontakt rozvířil debaty a částečně zastínil Russellův triumf.