Red Bull zvažuje, že by ukončil svoje partnerství s dodavatelem motorů, společností Renault, už po sezoně 2015.
Napjetí mezi Renaultem a Red Bullem, kteří mají vzájemnou smlouvu na dodávku a odběr motorů až do konce roku 2016, zdá se, i nadále pokračuje. Renault neustále bojuje se spolehlivostí a výkonností svých agregátů. Dle některých zvěstí je ve smlouvě mezi těmito dvěma společnostmi výkonnostní klausule a dle britského Autosportu Red Bull vážně zvažuje její využití.
Šéf Red Bullu, Christian Horner, pro Autosport řekl: "Nemůžeme si dovolit mít další takovou sezonu. Ještě toho v této sezoně zbývá odjet dost, opravdu tvrdě pracujeme na tom, aby se nám to podařilo otočit. Ale je to velmi zničující a nákladné, když zažíváte něco podobného. Do motoru jsme dali neuvěřitelně moc peněz, platili jsme za motory - nejsou to motory zdarma. Pokud používáte zákaznický produkt, tak vaše frustrace občas překypí."
Další věcí, kterou je třeba zvažovat, je to, že Renault zřejmě vážně uvažuje o vybudování si vlastního týmu. Má se za to, že námluvy o možné koupi týmu Lotus ze strany Renaultu jsou v pokročilé fázi. Dle některých zpráv by k potvrzení koupě Lotusu mohlo dojít ještě před koncem tohoto měsíce.
"Máme smlouvu do konce roku 2016 a je důležité porozumět tomu, jaké má Renault plány. Dle toho budeme moci zareagovat. Chceme vědět, jaký bude závazek Renaultu ve Formuli 1 v dlohodobém horizontu," pokračuje poměrně rázně Horner. Pokud by se Red Bull s Renaultem rozešli, tak by pak potřebovali nového motorového partnera. Tím by se asi podle všeho stal Mercedes.
Má se za to, že rozhodnutí ohledně motoru pro příští rok může být učiněno až do listopadu, protože moderní technologie případně umožní adekvátně přizpůsobit nový vůz. Nakonec na otázku, jestli by bylo možné adaptovat auto pro příští sezonu na jiný agregát, Horner řekl: "Nic není nikdy nemožné. Podívejte se na to, co udělal Ross Brawn [v roce 2009 s týmem Brawn GP], do prosince [2008] nevěděl, s jakým motorem pojede v roce 2009. Když se chce, tak se vždycky nějaká cesta najde."
Toto Wolff, sportovní šéf Mercedesu, který by se nejpravděpodobněji postaral o dodávky motorů pro Red Bull, dal jasně najevo, že do partnerství mezi Red Bullem a Renaultem zasahovat nijak nebude.
Max Verstappen se dostal zpět do hry o vítězství a jeho dalším cílem je dohnat 69bodovou ztrátu, aby získal svůj pátý titul mistra světa jezdců.
Lewis Hamilton po náročném víkendu v Baku varoval, že zbytek sezóny 2025 bude pro Ferrari složitý. Sedminásobný mistr světa upozornil, že tým bude mít problémy udržet krok s nejrychlejšími soupeři.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.