Red Bull zvažuje, že by ukončil svoje partnerství s dodavatelem motorů, společností Renault, už po sezoně 2015.
Napjetí mezi Renaultem a Red Bullem, kteří mají vzájemnou smlouvu na dodávku a odběr motorů až do konce roku 2016, zdá se, i nadále pokračuje. Renault neustále bojuje se spolehlivostí a výkonností svých agregátů. Dle některých zvěstí je ve smlouvě mezi těmito dvěma společnostmi výkonnostní klausule a dle britského Autosportu Red Bull vážně zvažuje její využití.
Šéf Red Bullu, Christian Horner, pro Autosport řekl: "Nemůžeme si dovolit mít další takovou sezonu. Ještě toho v této sezoně zbývá odjet dost, opravdu tvrdě pracujeme na tom, aby se nám to podařilo otočit. Ale je to velmi zničující a nákladné, když zažíváte něco podobného. Do motoru jsme dali neuvěřitelně moc peněz, platili jsme za motory - nejsou to motory zdarma. Pokud používáte zákaznický produkt, tak vaše frustrace občas překypí."
Další věcí, kterou je třeba zvažovat, je to, že Renault zřejmě vážně uvažuje o vybudování si vlastního týmu. Má se za to, že námluvy o možné koupi týmu Lotus ze strany Renaultu jsou v pokročilé fázi. Dle některých zpráv by k potvrzení koupě Lotusu mohlo dojít ještě před koncem tohoto měsíce.
"Máme smlouvu do konce roku 2016 a je důležité porozumět tomu, jaké má Renault plány. Dle toho budeme moci zareagovat. Chceme vědět, jaký bude závazek Renaultu ve Formuli 1 v dlohodobém horizontu," pokračuje poměrně rázně Horner. Pokud by se Red Bull s Renaultem rozešli, tak by pak potřebovali nového motorového partnera. Tím by se asi podle všeho stal Mercedes.
Má se za to, že rozhodnutí ohledně motoru pro příští rok může být učiněno až do listopadu, protože moderní technologie případně umožní adekvátně přizpůsobit nový vůz. Nakonec na otázku, jestli by bylo možné adaptovat auto pro příští sezonu na jiný agregát, Horner řekl: "Nic není nikdy nemožné. Podívejte se na to, co udělal Ross Brawn [v roce 2009 s týmem Brawn GP], do prosince [2008] nevěděl, s jakým motorem pojede v roce 2009. Když se chce, tak se vždycky nějaká cesta najde."
Toto Wolff, sportovní šéf Mercedesu, který by se nejpravděpodobněji postaral o dodávky motorů pro Red Bull, dal jasně najevo, že do partnerství mezi Red Bullem a Renaultem zasahovat nijak nebude.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.