Lewis Hamilton na sebe vzal zodpovědnost a omluvil se Mercedesu za své incidenty v závodě, Rosberg je také zklamaný.
Pomalý start, kdy se oba mercedesy nechaly předjet ferrari, a ztratily tak pozici v čele závodního pole, Hamilton v prvním kole ještě umocnil, když v šikaně vyjel z trati na štěrk a propadl se na jedenáctou pozici. Dílo zkázy tak bylo započato.
Pak se Lewis snažil a probojoval se polem až na čtvrtou pozici i díky safety caru. Ovšem po srážce s Ricciardem potřeboval nové přední křídlo a ještě si vysloužil penalizaci projetí boxy. Navzdory všemu ale Hamilton dojel na šestém místě.
"Bylo to těžké odpoledne. Jednoznačně jsem měl špatný den. Myslím si, že to byl jeden z nejhorších závodů, co jsem kdy zajel a jediné, co teď mohu udělat, je omluvit se týmu a tvrdě na sobě pracovat, abych vše vynahradil v dalším závodě. Takový den, kdy děláte jen chyby, které postihnou tým, opravdu bolí," prohlásil Hamilton pro autosport.com
Rosberg se držel až do 64. kola z 69 na druhém místě, poté ale na první zatáčce píchl pneumatiku a musel se dobelhat do boxů. Rosberg na to řekl: "Závod mě až do 64. kola velmi těšil, avšak potom jsem nebyl prostě nikde. Je to vážně škoda. Sport je někdy obtížný, třeba když ztratíte tolik bodů, ale je to tak, jak to je. Ohledně nehody s Ricciardem - předpokládal jsem, že to je moje zatáčka, takže jsem jel ideální stopou, on jel rovně, protože probrzdil. Ricciardo měl stále zbytky předního křídla. FIA se nakonec rozhodla nikoho netrestat, takže to asi nebyla ničí vina, předpokládám."
Závod ještě okomentoval šéf Mercedesu, Toto Wolff, slovy: "Věděli jsme, že ten den může přijít a stalo se. Byla to pro nás pro všechny prostě noční můra."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.