Renault nechce představit žádný nový vylepšený motor minimálně do termínu říjnové Velké ceny Ruska v Soči.
Renault se tuto sezónu opravdu propadl daleko za Mercedes a Ferrari, ale i přes to se budou muset týmy Red Bull a Toro Roso spokojit se stávajícím motorem na okruzích Hungaroring, Spa-Francorchamps, Monza, Singapur a Suzuka. Renault má stále ještě 12 žetonů na vylepšení a plánuje je využít na revizi V6 a turba.
Christian Horner, šéf Red Bullu, prohlásil: "Nemyslím si, že je něco naplánováno ještě před Soči. Je to termín, kdy nejdřív uvidíme nějaké vylepšení. Momentálně musíme přežít s motory, jaké máme."
"Piloti na trénincích používají motory číslo čtyři a pět a bohužel Ricciardo ztratil čtyřku, takže má jen pětku, která poprvé vstoupila do provozu v Rakousku, aby s ní projel následujících pět závodů. Jen čas nám může říct, jestli se zvládneme dostat do Soči bez nějaké další penalizace, než představíme nový vylepšený motor," řekl Horner pro autosport.com.
"Renault by měl být první, kdo přizná, že není spokojen s tím, kde výkon a spolehlivost jeho motorů je. Dělají pokroky, ale problém je, že motory jsou, na rozdíl od podvozku, položky na delší čas. Renault má nějakou strategii na nadcházející týdny, pokud jde ale o směr, míří výš než jen na rok 2016," zakončil Christian Horner.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.