Nico Hülkenberg se rozhovořil na téma Velké ceny Velké Británie, zhodnotil svou rychlost a strategii, ale hlavně prozradil, že jejich nový balíček vylepšení má ještě co nabídnout.
Nico Hülkenberg si poprvé v Silverstone zazávodil s novými úpravami vozu, které byly otestovány na testech v Rakousku po tamější Velké ceně. A výsledek byl hned vidět, ze začátku GP byl na 5. místě před oběma ferrari.
"Po prvních kolech [s novými vylepšeními vozu] jsem měl rozhodně na tváři úsměv. To je něco, co jsme potřebovali hodně dlouho. Vydali jsme se správným směrem. Myslím, že tento směr můžeme ještě více prozkoumat a že se dále budeme zlepšovat," řekl pilot Force Indie pro Motorsport.com.
"Navíc jsme s oběma vozy pro inženýry nasbírali velké množství dat, a to pěkně do hloubky, takže jakmile vše zanalyzují, můžeme z balíku dostat mnohem více!"
"V F1 nemůže přešlapovat na místě, protože to znamená jít dozadu, musíme na to tlačit," zakončil na téma vylepšeného auta.
"Start závodu v Silverstone byl senzační, možná to byl můj nejlepší start v F1, najednou jsem se ocitl před oběma ferrari. I když se jedná o rychlejší auta, byl jsem překvapen, že jsem je udržel za sebou po tak dlouhou dobu."
Potom ale podle Hülkenberga přišel problém se strategií, protože Ferrari mohlo těžit z delší výdrže pneumatik a z lepšího auta. Nakonec ale strategie stejně spláchnul déšť, který si nicméně pilot Force Indie užil.
"Jsem vždy fanoušek mokrých podmínek na trati, je to celkem záludné, v Silverstone se nebe otevřelo, když jsem zrovna projel kolem boxové uličky. To znamenalo, že jsem na suchých pneumatikách objel celé kolo, což už nebyla sranda, v boxech jsem málem srazil mechaniky, protože jsem neměl žádnou přilnavost."
"Dále už jen záleželo na tom, jestli na intermediálkách dojedete do cíle," zakončil Nico Hülkenberg.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.