Romain Grosjean z Lotusu je přesvědčen, že pneumatiky před rokem 2014 byly lepší pro soutěžení.
Grosjean si myslí, že současné pneumatiky Pirelli ve Formuli 1 se neopotřebují dostatečně, což dělá závody méně zajímavé, než tomu bývalo dřív. Kvalitnější kaučuk tak snižuje, nebo dokonce vylučuje potřebu managementu pneumatik na některých tratích. Zároveň vyšší kvalita pneumatik nedává tolik možností k předjíždění, a zamezuje tak pilotům používat různé strategie.
"Od posledních dvou, tří let zpátky se hodně změnil styl ježdění. Dřív se dal výsledek ovlivňovat podle toho, jak se opotřebovávaly vaše pneumatiky. Nyní už v opotřebení není takový rozdíl," řekl Grosjean.
"Myslím si, že právě toto tvoří šance na předjetí, protože se hrálo s přilnavostí, a pokud člověk před vámi měl problémy, dávalo vám to výhodu. Nyní jste na tom obvykle stejně jako pilot před vámi, takže pak už výhodu nemáte žádnou. Každý je s pneumatikami obvykle na hranici, takže když se dostanete za jiné auto, už pro vás pneumatiky nejsou žádným přínosem."
Pilot Lotusu taky mluvil o zkušenostech z posledních závodů, zmínil například Austrálii, kdy byl na začátku závodu za Sergiem Perezem.
"Já jsem byl na super měkkých a Perez na měkkých, takže jsem měl lepší přilnavost, ale nemohl jsem ho předjet, protože pokaždé, když jsem se k němu pokusil přiblížit, tak jsem přehřál své pneumatiky a ztratil jsem přilnavost. To je pravděpodobně důvod, proč se můžeme soustředit a zaměřit se na to, jak se pokusit dostat co nejblíž k autu před vámi," zakončil Romain Grosjean.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.