Romain Grosjean z Lotusu je přesvědčen, že pneumatiky před rokem 2014 byly lepší pro soutěžení.
Grosjean si myslí, že současné pneumatiky Pirelli ve Formuli 1 se neopotřebují dostatečně, což dělá závody méně zajímavé, než tomu bývalo dřív. Kvalitnější kaučuk tak snižuje, nebo dokonce vylučuje potřebu managementu pneumatik na některých tratích. Zároveň vyšší kvalita pneumatik nedává tolik možností k předjíždění, a zamezuje tak pilotům používat různé strategie.
"Od posledních dvou, tří let zpátky se hodně změnil styl ježdění. Dřív se dal výsledek ovlivňovat podle toho, jak se opotřebovávaly vaše pneumatiky. Nyní už v opotřebení není takový rozdíl," řekl Grosjean.
"Myslím si, že právě toto tvoří šance na předjetí, protože se hrálo s přilnavostí, a pokud člověk před vámi měl problémy, dávalo vám to výhodu. Nyní jste na tom obvykle stejně jako pilot před vámi, takže pak už výhodu nemáte žádnou. Každý je s pneumatikami obvykle na hranici, takže když se dostanete za jiné auto, už pro vás pneumatiky nejsou žádným přínosem."
Pilot Lotusu taky mluvil o zkušenostech z posledních závodů, zmínil například Austrálii, kdy byl na začátku závodu za Sergiem Perezem.
"Já jsem byl na super měkkých a Perez na měkkých, takže jsem měl lepší přilnavost, ale nemohl jsem ho předjet, protože pokaždé, když jsem se k němu pokusil přiblížit, tak jsem přehřál své pneumatiky a ztratil jsem přilnavost. To je pravděpodobně důvod, proč se můžeme soustředit a zaměřit se na to, jak se pokusit dostat co nejblíž k autu před vámi," zakončil Romain Grosjean.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.