Carlos Sainz nechápe, proč jeho vůz není dostatečně konkurenceschopný v úvodních stintech velkých cen, kdy všichni jezdí s plnými nádržemi paliva.
Forma Toro Rosso se zdála být v trénincích slibná, v pátek byl Max Verstappen po Mercedesech při dlouhých jízdách dokonce nejrychlejší ze všech. Na začátku závodů ale oba s Carlosem Sainzem ztrácejí do té doby, než ze 100 kg spotřebují alespoň 20 kg paliva.
"Náš první stint je stále naší slabinou. Na tohle se musíme podívat. Nevím proč. Je to škoda, protože jakmile se zbavíte vysokého množství paliva, nasadíte další pneumatik a máte 70 - 80 kg benzínu, pak se auto najednou začne chovat normálně a my máme velmi slušné tempo," uvádí Sainz.
"Během sezónních testů v Barceloně a v Rakousku jsme některé věci zkoušeli, ale stále přesně nevíme, proč k tomu dochází. Jediná věc, se kterou se trápíme, je ten první stint.
V trénincích a v kvalifikaci jsme vždy silní. Ale pneumatiky správně nezahřejeme, protože zahřívací kolo není ideální, naše auto je mimo provozní rámec a my nevíme, jak ho dostat zpět," prozrazuje španělský pilot.
Potvrzuje, že jde o jeho osobní pocit z vozu STR10: "Je to o tom, jak dobře se v autě cítím. Vím, že v kvalifikaci můžu udělat, cokoliv chci, zatočit auto kamkoliv bych si přál, protože mám podporu zadní části, věřím si
Ale se 100 kg paliva nevím, jestli budu v nájezdu do zatáčky přetáčivý nebo uprostřed nedotáčivý. Je to trochu divné," kroutí hlavou Sainz, který poslední závod v Silverstone kvůli elektrické závadě nedokončil.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.