Technický ředitel Red Bullu Adrian Newey pracuje na silničním vozu pro Aston Martin. Mezitím se vedou diskuse o možném spojení obou společností.
Podle Autocaru na projektu silničního vozidla pro Aston Martin začal Newey pracovat již na začátku roku 2015. O víkendu se hodně hovořilo o tom, že by se tato společnost díky jednání s Red Bullem mohla znovu vrátit do F1 jako značkový partner, který by jim umožnil používat dominantní motor Mercedesu.
Smlouva týkající se návrhu silničního vozu je součásti partnerství Aston Martinu se společností Red Bull Technologies. To tedy neznamená, že automaticky začínají spolupracovat v F1, protože Red Bull Technologies a tým F1 - Red Bull Racing - jsou dvěma oddělenými společnosti.
Newey spolupracuje s designovým týmem Aston Martinu, který by se rád na poli vysoce výkonných silničních aut utkal se soupeři v podobě McLarenu P1 GTR či Ferrari FXX K.
Šéf závodního týmu Red Bullu, Christian Horner, potvrdil zájem Neweyho o práci na silničním voze. "Momentálně se soustředíme na to, abychom v F1 byli konstruktérem, ale jak vidíme překrývání technologií s trhem silničních vozů, pak jde o něco, co organicky poroste."
Horner odmítl vyloučit spojení Aston - Mercedes a Toto Wolff si podle Autosportu nechává "dveře otevřené" pro případná jednání o takové smlouvě.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.