Technický ředitel Red Bullu Adrian Newey pracuje na silničním vozu pro Aston Martin. Mezitím se vedou diskuse o možném spojení obou společností.
Podle Autocaru na projektu silničního vozidla pro Aston Martin začal Newey pracovat již na začátku roku 2015. O víkendu se hodně hovořilo o tom, že by se tato společnost díky jednání s Red Bullem mohla znovu vrátit do F1 jako značkový partner, který by jim umožnil používat dominantní motor Mercedesu.
Smlouva týkající se návrhu silničního vozu je součásti partnerství Aston Martinu se společností Red Bull Technologies. To tedy neznamená, že automaticky začínají spolupracovat v F1, protože Red Bull Technologies a tým F1 - Red Bull Racing - jsou dvěma oddělenými společnosti.
Newey spolupracuje s designovým týmem Aston Martinu, který by se rád na poli vysoce výkonných silničních aut utkal se soupeři v podobě McLarenu P1 GTR či Ferrari FXX K.
Šéf závodního týmu Red Bullu, Christian Horner, potvrdil zájem Neweyho o práci na silničním voze. "Momentálně se soustředíme na to, abychom v F1 byli konstruktérem, ale jak vidíme překrývání technologií s trhem silničních vozů, pak jde o něco, co organicky poroste."
Horner odmítl vyloučit spojení Aston - Mercedes a Toto Wolff si podle Autosportu nechává "dveře otevřené" pro případná jednání o takové smlouvě.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.