Mediální skupina Active Solutions s.r.o., jejíž součástí je i server F1NEWS.cz, se rozhodla relativně brzy po spuštění kompletně nové verze portálu AutoRoad.cz reagovat na přání a konstruktivní návrhy našich čtenářů. Připravuje proto facelift vzhledu hlavní stránky i článku. Součástí budou i další drobné změny a vylepšení.
Vážení návštěvníci, ačkoliv se to na první pohled nemusí zdát, velmi pečlivě sledujeme vaše ohlasy, reakce, konstruktivní návrhy, stejně jako vaše negativní připomínky. Přestože si korektní kritiky vážíme, vídáme ji přirozeně o něco méně rádi.
Ačkoliv je náš aktuální velkorysý vzhled titulní stránky i článku v souladu se současným celosvětovým trendem na poli internetových prezentací, přistoupili jsme při připravované úpravě k větší koncentraci nabízených informací, neboť tímto směrem se ubírala kritika nejčastěji.
Naším cílem je, abyste se při čtení cítili pohodlně a získali co nejvíce zajímavých poznatků. Pevně totiž věříme, že hlavním nosným prvkem projektu F1NEWS.cz jsou novinky, ať už textové nebo obrazové.
Současně tak reflektujeme i na výrazně vyšší počet našich článků a kolem TOP zprávy budou umístěny jak poslední její předchůdci, tak nejdůležitější news. Úpravou se snažíme reagovat též na připomínky směřující k rychlému odsunutí vlastních autorských zpráv a jejich obtížnějšímu dohledání na dalších stránkách.
Náš panel s informacemi z probíhajícího závodního víkendu prošel také drobnými úpravami designu, a zda bude závod nudný nebo atraktivní mohou možná trochu více napovědět i jména nejrychlejších pilotů ve volných trénincích a kvalifikaci.
V diskuzi pod články dochází ke změně, která umožní autorovi editovat svůj vlastní příspěvek ještě i krátce po zveřejnění pro možnost případné opravy či doplnění.
Poměrně velkou úpravou též prochází naše bohatá fotogalerie, a to nejen po stránce zobrazených fotografií, ale i informací z nich získaných a samozřejmě i snadnějšího vyhledávání.
Pokud vás zajímá termín změny, plánujeme ji spustit v pondělí 13. 7. 2015 a pevně věříme, že se přijdete s úpravou seznámit.
Samým závěrem bychom rádi uvedli, že si vaší přízně velmi vážíme, ale i přes maximální snahu a nasazení není v našich silách připravit produkt, který by se líbil naprosto všem a na první pohled. Těm, kterým jsme se do vkusu nebo potřeb zcela ideálně nstrefíme ani tentokrát, se budeme snažit přinášet i nadále alespoň aktuální, ověřené a vyčerpávající zprávy.
Příjemný den přeje redakce F1NEWS.cz
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.