Honda i Renault bojují tuto sezonu s výkonností a spolehlivostí. Už v Rakousku přišly na řadu velké penalizace, když si piloti McLarenu po kvalifikaci museli pohoršit o 25 míst.
Horner si myslí, že F1 by měla něco dělat s aktuální výkonnostní nesourodostí.
"Myslím si, že se na to rozhodně musíme podívat," řekl Horner pro Autosport.com.
"Formule 1 bude trpět, pokud nebude Hondě a Renaultu umožněno dohnat Mercedes s Ferrari a soutěžit s nimi. Neberte mě špatně. Často to vypadá, jako bych si stěžoval a naříkal na Mercedes, ale oni odvádějí skvělou práci. Dobře chápou pravidla a dělají lepší práci než kdokoli jiný," dodal Christian Horner.
"Problém je, že jsou nyní už někde úplně jinde než ostatní. Potřebujeme, aby zde Honda a Renault byli s konkurenceschopnými motory. Nemyslím si, že F1 může připustit, aby Honda s Renaultem byli v současné situaci.
Měli jsme zde v Rakousku nového prezidenta Hondy a nemyslím si, že jsme se mu předvedli dobře. A pro Reanult to znova není dobré povzbuzení, aby se dále vázali k tomuto sportu, když nové penalizace při poruše motoru budí veřejné rozpaky," zakončil Horner.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.