I přes zvěsti ze strany Christiana Hornera by se Ferrari prý moc rádo stalo dodavatelem pohonných jednotek Red Bullu. Sergio Marchionne dokonce řekl: "Nabídnout motory můžeme každému týmu".
Ačkoliv týmový šéf Red Bullu, Christian Horner, nedávno vyloučil, že bychom mohli v budoucnu v F1 vídat Red Bull se zákaznickými motory Ferrari, tak Ital svůj boj o získání prominentního zákazníka nevzdává. V rámci GP Rakouska ve Spielbergu šéf koncernu FIAT znovu připomněl svoji nabídku dodávat pohonné agregáty také rakousko-britskému týmu Red Bull.
"Z Red Bullu mám velký respekt. Pro sport toho udělali hodně a několik let vyhrávali šampionát. Myslím, že půjdou svoji cestou a pokud bychom jim přitom mohli pomoci, byl bych více než šťastný," řekl Sergio Marchionne.
To, že existuje nějaká konkrétní nabídka ze strany Ferrari přiznal během GP Kanady sám Helmut Marko. Sice je Red Bull smluvně vázán s Renaultem až do konce sezony 2016, avšak vzhledem k neschopnosti Francouzů dodat konkurenceschopný produkt a celkově napjatým vztahům mezi Red Bullem a Renaultem se její předčasné ukončení spolupráce možné.
Marchionne ještě dodal, že Ferrari se nezajímá jen o dodávky Red Bullu. "Mluvím s každým. Mohli bychom motory nabídnout každému týmu, který by s nimi chtěl jezdit. Dokud si udržíme kontrolu nad aerodynamickým vývojem, tak existuje dostatečný rozdílový příznak mezi námi a konkurencí."
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.