I přes zvěsti ze strany Christiana Hornera by se Ferrari prý moc rádo stalo dodavatelem pohonných jednotek Red Bullu. Sergio Marchionne dokonce řekl: "Nabídnout motory můžeme každému týmu".
Ačkoliv týmový šéf Red Bullu, Christian Horner, nedávno vyloučil, že bychom mohli v budoucnu v F1 vídat Red Bull se zákaznickými motory Ferrari, tak Ital svůj boj o získání prominentního zákazníka nevzdává. V rámci GP Rakouska ve Spielbergu šéf koncernu FIAT znovu připomněl svoji nabídku dodávat pohonné agregáty také rakousko-britskému týmu Red Bull.
"Z Red Bullu mám velký respekt. Pro sport toho udělali hodně a několik let vyhrávali šampionát. Myslím, že půjdou svoji cestou a pokud bychom jim přitom mohli pomoci, byl bych více než šťastný," řekl Sergio Marchionne.
To, že existuje nějaká konkrétní nabídka ze strany Ferrari přiznal během GP Kanady sám Helmut Marko. Sice je Red Bull smluvně vázán s Renaultem až do konce sezony 2016, avšak vzhledem k neschopnosti Francouzů dodat konkurenceschopný produkt a celkově napjatým vztahům mezi Red Bullem a Renaultem se její předčasné ukončení spolupráce možné.
Marchionne ještě dodal, že Ferrari se nezajímá jen o dodávky Red Bullu. "Mluvím s každým. Mohli bychom motory nabídnout každému týmu, který by s nimi chtěl jezdit. Dokud si udržíme kontrolu nad aerodynamickým vývojem, tak existuje dostatečný rozdílový příznak mezi námi a konkurencí."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.