I přes zvěsti ze strany Christiana Hornera by se Ferrari prý moc rádo stalo dodavatelem pohonných jednotek Red Bullu. Sergio Marchionne dokonce řekl: "Nabídnout motory můžeme každému týmu".
Ačkoliv týmový šéf Red Bullu, Christian Horner, nedávno vyloučil, že bychom mohli v budoucnu v F1 vídat Red Bull se zákaznickými motory Ferrari, tak Ital svůj boj o získání prominentního zákazníka nevzdává. V rámci GP Rakouska ve Spielbergu šéf koncernu FIAT znovu připomněl svoji nabídku dodávat pohonné agregáty také rakousko-britskému týmu Red Bull.
"Z Red Bullu mám velký respekt. Pro sport toho udělali hodně a několik let vyhrávali šampionát. Myslím, že půjdou svoji cestou a pokud bychom jim přitom mohli pomoci, byl bych více než šťastný," řekl Sergio Marchionne.
To, že existuje nějaká konkrétní nabídka ze strany Ferrari přiznal během GP Kanady sám Helmut Marko. Sice je Red Bull smluvně vázán s Renaultem až do konce sezony 2016, avšak vzhledem k neschopnosti Francouzů dodat konkurenceschopný produkt a celkově napjatým vztahům mezi Red Bullem a Renaultem se její předčasné ukončení spolupráce možné.
Marchionne ještě dodal, že Ferrari se nezajímá jen o dodávky Red Bullu. "Mluvím s každým. Mohli bychom motory nabídnout každému týmu, který by s nimi chtěl jezdit. Dokud si udržíme kontrolu nad aerodynamickým vývojem, tak existuje dostatečný rozdílový příznak mezi námi a konkurencí."
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.