Carlos Sainz Jr. očekává, že ani jeho neminou penalizace za nasazení dalších částí pohonné jednotky. Doufá, že to stejně jako jeho týmový kolega bude na okruhu, který jim příliš nesedne.
Max Verstappen již byl několika penalizacemi "oceněn" v Kanadě, kde použil první pátou část pohonné jednotky. Po spolehlivostních problémech Renaultu podobná "odměna" čeká i jeho dalšího odběratele, Red Bull. Ten si pravděpodobně penalizace vybere při GP Rakouska o tomto víkendu.
Carlos Sainz Jr. použil sice jen 3 jednotky vnitřního spalování (ICE) a všechny další části motoru použil pouze dvakrát. Může se těšit vůbec nejvyšší spolehlivosti pohonné jednotky mezi těmi, kteří používají motory od Renaultu. Ale ani to neznamená, že se penalizacím vyhne.
"Je lepší na ně [penalizace na startovním roštu] nemyslet," řekl Carlos Sainz pro Autosport.com.
"Max [Verstappen] to měl super, protože Kanada pro nás nebyla dobrá trať, takže penalizace byla logická. Doufám, že až přijde řada s penalizacemi na mě, bude to na trati, kde nepřijdeme o dobrý výsledek."
"Myslím, že například Rusko by byla vhodná příležitost na penalizace, protože tam je několik dlouhých rovinek. Zkrátka bychom si měli vybrat penalizace na trati, kde je stěžejní výkon," zakončil Sainz ohledně využití pohonných jednotek.
Ještě se ale zmínil o problémech Renaultu se spotřebou. I když již od začátku VC šetřil palivo, což byl strategický krok, na konci nemohl příliš zrychlit právě kvůli spotřebě. Šetření pro něj znamenalo sundat nohu z plynu o 150 metrů dříve. Na konec by se podle něj Kanada dala označit za solidní závod, v Rakousku očekává takéž těžký závod.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.