Podle Pastora Maldonada může za jeho aktuální špatnou bilanci technika, která letos dost často stávkuje. I přes problémy však přestupu do Lotusu nelituje.
Člen představenstva Lotusu, Matthew Carter, se nechal slyšet, že se musí Pastor Maldonado zlepšit, aby mohl za Lotus jezdit i nadále. Jezdec přitom do týmové kasičky přináší nemalý obnos peněz. Letošní sezona zatím 30 letému pilotovi nevychází - zatím se mu nepovedlo získat ani jeden bod. Je však nutné podotknout, že obvykle za odstoupením stojí technika.
Jezdec pro italský 'Autosprint' prohlásil, že věří i přes nepovedený start ve zlepšení: "Pokud se podíváme na výsledky, pak to pro nás není moc povedené období," přiznává jezdec Lotusu. I když byl u Williamsu, tak si musel projít krizí velmi podobnou té, ve které se aktuálně nachází Lotus. "Mám spoustu technických problémů, které mě v trénincích, kvalifikacích nebo závodech zastavují."
Naposledy v Monaku musel zastavit pro problém s brzdami. "Díky tomu jsem zatím nemohl ukázat můj potenciál a ovlivnilo to moje výsledky." V Monaku Venezuelan porazil v kvalifikaci svého kolegu, Romaina Grosjeana: "Už bylo na čase, protože až doposud jsem byl pomalejší než Grosjean."
V Monaku si Pastor věřil, protože je to trať, která mu jde - ale technika zazlobila (foto: Lotus F1 Team)
"To, že jsem teď stál před ním se podle mě nedá označit za překvapení. Jsem v týmu, který umí vždy postavit konkurenceschopné auto," obhajuje Pastor svůj odchod z Williamsu do Lotusu. Jakmile totiž odešel od Williamsu, tak se mu začalo dařit, zatímco Lotus se po několika povedených sezonách propadl do středu pole.
"Je jasné, že bych nejraději neustále bojoval o podium. Ale jako jezdec jsem se během doby u Lotusu hodně rozvinul. Není to sice tým, který by měl potenciál vyhrávat všechny závody, ale je to tým, který dokáže získat z dostupných zdrojů co největší úspěch."
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.