Manor, nejslabší stáj letošní sezóny, přibírá ve snaze zlepšit svou výkonnost zkušené inženýry: Boba Bella, Lucu Furbatta či Gianlucu Pisanella.
Bývalý technický ředitel Renaultu a Mercedesu, Bob Bell, se chopí role technického konzultanta týmu, který překonal finanční problémy a vrátil se do F1. "Bude sloužit jako technický konzultant. Uplatní přitom své rozsáhlé zkušenosti z oboru, aby podporoval a radil vyššímu vedení Manoru při budování týmu a formulování ambiciózního dlouhodobého plánu," uvádí stáj v oficiálním prohlášení.
Kromě něj přicházejí další posily: bývalý hlavní konstrukce Toro Rosso Luca Furbatto a bývalý inženýr Toyoty a Caterhamu - Gianluca Pisanello. První jmenovaný bude zastávat roli šéfa konstrukce, druhý se stává hlavním inženýrem týmu.
"Start sezóny 201ř byl dramatický, ale zároveň odměňující. Dostáváme se více do rytmu, což nám umožňuje vzhlížet do budoucnosti. V této sezóně se soustředíme na to, abychom přepracovaly základy týmu a rozvinuly naše interní schopnosti. Jako vždy v F1 spoléháme na zkušenosti, houževnatost a hlad našich kolegů, takže nám je potěšením přivítat naše nové kolegy," uvádí šéf týmu John Booth.
Manor přibírá další zkušené inženýry (foto: Manor F1 Team)
"Každý z nich přináší obrovské množství zkušeností ze sportu, přidává další dimenze k našim existujícím technickým a inženýrským schopnostem. Zatímco se ve zbytku sezóny 2015 budeme pokoušet o optimalizaci naši výkonnosti, můžeme svou pozornost zaměřit také na příští kapitolu v naší historii - rok 2016 a dále," dodává Booth.
Britský tým jezdí stále pouze s loňským vozem s upravenou špičkou nosu, zatímco v továrně usilovně pracuje na přípravě nového monopostu. Dříve než pro Velkou cenu Belgie jej ale připravit nestihnou.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.