Zatímco někteří jezdci jako například Carlos Sainz bědují nad komplexností aktuálních speciálů v F1, tak pro Kimiho Räikkönena jsou aktuální auta docela nudná.
Kimi Räikkönen zase jednou potvrdil, že ne nadarmo je často nazýván Icemanem. Svým posledním vyjádřením se zase jednou postaral o úsměv na tváři nejednoho fanouška. "Je zřejmé, že se v budoucnu musí něco změnit, aby se Formule 1 stala zase zajímavější a pro nás, jezdce, také znovu náročnější," říká 35 letý Fin, který by tak rád viděl zpět o něco rychlejší auta než mají jezdci k dispozici teď.
Kdyby mělo být dle Kimiho, tak by tento faktor měla pravidla zohlednit především. "Auta jsou aktuálně jednoduše až moc pomalá." Na to už v minulosti ale poukazovali také jiní jezdci. Například Fernando Alonso anebo Felipe Massa jsou stejného názoru. "Bylo by hezké vidět, že jsou auta rychlejší."
Kimi nevěří myšlence, že by závody zatraktivnil zákaz radiových zpráv mezi boxovou zídkou a jezdcem. "Myslím, že by to nebyla moc velká věc, ale něco by to možná změnilo. Především na začátku bychom pravděpodobně závody nezvládli dojíždět až do konce. Proto si nemyslím, že je to tou správnou cestou, jak udělat Formuli 1 opět zajímavější."
Kimi by si přál rychlejší auta (foto: Scuderia Ferrari)
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.