Zatímco někteří jezdci jako například Carlos Sainz bědují nad komplexností aktuálních speciálů v F1, tak pro Kimiho Räikkönena jsou aktuální auta docela nudná.
Kimi Räikkönen zase jednou potvrdil, že ne nadarmo je často nazýván Icemanem. Svým posledním vyjádřením se zase jednou postaral o úsměv na tváři nejednoho fanouška. "Je zřejmé, že se v budoucnu musí něco změnit, aby se Formule 1 stala zase zajímavější a pro nás, jezdce, také znovu náročnější," říká 35 letý Fin, který by tak rád viděl zpět o něco rychlejší auta než mají jezdci k dispozici teď.
Kdyby mělo být dle Kimiho, tak by tento faktor měla pravidla zohlednit především. "Auta jsou aktuálně jednoduše až moc pomalá." Na to už v minulosti ale poukazovali také jiní jezdci. Například Fernando Alonso anebo Felipe Massa jsou stejného názoru. "Bylo by hezké vidět, že jsou auta rychlejší."
Kimi nevěří myšlence, že by závody zatraktivnil zákaz radiových zpráv mezi boxovou zídkou a jezdcem. "Myslím, že by to nebyla moc velká věc, ale něco by to možná změnilo. Především na začátku bychom pravděpodobně závody nezvládli dojíždět až do konce. Proto si nemyslím, že je to tou správnou cestou, jak udělat Formuli 1 opět zajímavější."
Kimi by si přál rychlejší auta (foto: Scuderia Ferrari)
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.