Italský tým potvrdil, že zatím nehodlá využít žádné žetony pro vývoj motoru a že tedy do Kanady vylepšenou pohonnou jednotku nepřiveze.
Letos se Maranellu podařilo stáhnout náskok Mercedesu v oblasti výkonu motoru, stále však o kousek zaostává. I když využití 10 vývojových žetonů, které jim zůstaly, poskytuje potenciál na výraznější zlepšení, tak se Scuderia rozhodla počkat na pozdější fázi sezóny, aby z nich mohla vytěžit maximum.
Šéf týmu Maurizio Arrivabene v Monaku k vývoji pohonné jednotky řekl: "V Kanadě žetony nevyužijeme. Ale neptejte se mě na to, kdy to uděláme, protože tyto informace nechci Němcům předávat. Chci kousek nacionalismu," snaží se udržet tuto informaci v utajení před vedoucím Mercedesem. Pravděpodobnější tak je Belgie v přípravě na domácí Velkou cenu Itálie.
V Monaku potvrdil Sebastian Vettel dobrou formu Ferrari druhým místem. Na svého německého rivala ale stále znatelně ztrácejí v kvalifikacích: "Mercedes je od minulého roku v kvalifikacích velmi, velmi silný. To je pro nás náznakem toho, na co se v budoucnu musíme zaměřit."
"Když startujete z dobré pozice na roštu, pak je závod jednodušší, protože když před sebou máte čistý vzduch místo dalších soupeřů, tak je to dobré pro vás i pro pneumatiky. Víte, že když se k někomu přiblížíte, pak pneumatiky opotřebováváte velmi rychle. Jde tedy o něco, na čem musíme pracovat," pokračuje Arrivabene.
Kimi Räikkönen dostal domácí úkol: zlepšit kvalifikace (foto: Scuderia Ferrari)
Na kvalifikacích i se současným vozem musí zapracovat hlavně Kimi Räikkönen, jenž za Vettelem zaostává průměrně o více než 8 desetin sekundy a čtyři pozice na roštu. "Pro Kimiho mám připravený domácí úkol: desetkrát napsat: 'Zlepšit kvalifikaci.' Jeho závody jsou následkem kvalifikací," dodal šéf Ferrari po Monaku.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.