Nico Hülkenberg nezávodí jen v F1, ale i ve WEC (World Endurance Championship), což mu umožňuje srovnat oba závodní monoposty, jak jsou si podobné?
"Jsou si podobné jako jablka a hrušky," vyjádřil se Nico Hülkenberg o podobnosti vozů WEC a F1.
Nico Hülkenberg má dostatek zkušeností, aby jeho slovo mělo patřičnou váhu, letošní rok má kalendář nabitý podniky WEC a F1. Svou force indii střídá za porsche v jednom kuse. Například hned po VC Monaka musí na testování WEC a hned po něm letí do Kanady a po závodě se už bude muset připravovat na slavných 24 hodin Le Mans.
"V monopostech nejsou velké rozdíly, ve WEC jedu Eau Rouge na plný plyn," řekl Hülkenberg, který v autě WEC projel okruhem v ardenských lesech jen o 5 sekund pomaleji než s monopostem F1. Navíc podle něj závodění ve WEC není jen kroužení po okruhu jako F1.
"Pneumatiky Michelin mají velkou výdrž, zkrátka o nich nemusíte pořád přemýšlet a nemusíte se o ně starat," zakončil pilot své zamyšlení.
Hülkenberg není jediný, kdo chce závodit v 24 hodin Le Mans (foto: Scuderia Ferrari)
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.