Pierre Gasly testoval v Barceloně jak s vozem Red Bull tak Toro Rosso. Proto jeho slova mohou poskytnout poměrně zajímavé srovnání A a B týmu, které letos zatím vychází dost podobně.
Ve středu ujel Pierre Gasly s vozem Red Bull 75 okruhů a zajel čas 1:26,636 min. - Francouz měl při tomto pokusu nasazenou měkkou sadu pneumatik. Den před tím jezdil s Toro Rosso a na střední sadě zajel 1:27,639 min. Pilot GP2 tak může porovnávat silné a slabé stránky RB11 a STR10.
Jen připomeňme, jak během týdne Helmut Marko varoval jezdce Red Bullu, že mladíci z Toro Rosso odvedli lepší práci. Byla tato kritika oprávněná? "Abych byl upřímný, rozdíly jsou velmi malé. S ohledem na čas na kolo jsou oba vozy dost podobné. Ale mezi oběma dny se také změnily podmínky na trati. A Circuit de Catalyna je známý tím, že zde hrají velkou roli.
Musíme se podívat na data, abychom pochopili, proč bylo vyvážení takové, jaké bylo. Ale celkově jsem se ve středu ve voze cítil o trošku lépe. Druhý den jsem také už lépe znal podmínky a věděl, co mě čeká. I proto byl můj pocit v autě lepší."
Gasly otestoval vozy obou týmů Red Bullu (foto: Scuderia Toro Rosso)
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.