Nico Hülkenberg se nechal slyšet po jeho závodním debutu ve WEC o víkendu ve Spa, že jeho budoucnost je stále otevřená. Němec usedl do prototypu Porsche v 6 hodinovém závodu v Ardenách.
Třetí tovární Porsche LMP1, jehož posádku tvoří právě i Nico Hülkenberg, ztratilo hned na začátku závodu poté, co se Nick Tandy, týmový kolega Němce, připletl na trati do incidentu s jiným Porsche GT. Poté musel do boxů, kde mechanici provedli opravy. Nakonec posádka vyjela šesté místo.
"Abych byl upřímný, tak jsem odjel tento závod, odjedu Le Mans a pak vyhodnotím, jak moc mě to baví," řekl Nico pro 'motorsport.com'. "Jestli je moje budoucnost zde nebo v F1... Myslím, že moje budoucnost je kompletně otevřená a v tuto část roku je moc brzy na to, abych řekl něco konkrétního."
Jezdec Force Indie byl s vývojem závodu spokojený, i když prakticky celou dobu doháněli ztrátu:"Užíval jsem si to. Můj čas v autě byl dobrý. Jasně, ztratili jsme nějaký čas na začátku, což je škoda. Ale proto jsme zde byli - abychom získali takovéto zkušenosti. Bylo dobré, že jsme všichni dostali svůj čas v autě.
Velké týmy ho v F1 přehlížejí, letošní Force India zatím nestojí za moc...
Neměnili jsme pneumatiky, byli jsme tak daleko, že jsme sloužili jako zdroj informací pro ostatní auta. Tým se tedy rozhodl vyslat mě na trať s nevyměněnými pneumatikami, aby získali informace. Šlo to docela dobře, i když na konci už pneumatiky odcházely. Le Mans je tratí více o výkonu, ale máme v mezidobí ještě co dělat.
Jak jste viděli, měli jsme na některých autech jisté problémy, takže je před námi ještě dost práce." Celý víkend byl pro Hülkenberga učením před Le Mans: "Absolutně. Poprvé jsem jel takovýto druh závodů. Všechno bylo nové. S ohledem na to vše si myslím, že to šlo dobře, i když výsledek není takový, jaký jsme čekali.
Každopádně zde nešlo o výsledek ale o zkušenosti. Provoz nebyl tak špatný jak jsem si myslel, že bude. Bylo to lepší, než jsem čekal. Upřímně, dokonce jsem si to užíval." Přesednutí zpět do F1 by neměl být problém: "Myslím, že ten pocit z F1 mám v sobě. Ze zásuvky ve mě vytáhnete jiný software a znovu ho jen nainstalujete do mého mozku."
...co kdyby Nico dostal po sezoně chuť na změnu? (foto: Sahara Force India)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.