Nico Hülkenberg se nechal slyšet po jeho závodním debutu ve WEC o víkendu ve Spa, že jeho budoucnost je stále otevřená. Němec usedl do prototypu Porsche v 6 hodinovém závodu v Ardenách.
Třetí tovární Porsche LMP1, jehož posádku tvoří právě i Nico Hülkenberg, ztratilo hned na začátku závodu poté, co se Nick Tandy, týmový kolega Němce, připletl na trati do incidentu s jiným Porsche GT. Poté musel do boxů, kde mechanici provedli opravy. Nakonec posádka vyjela šesté místo.
"Abych byl upřímný, tak jsem odjel tento závod, odjedu Le Mans a pak vyhodnotím, jak moc mě to baví," řekl Nico pro 'motorsport.com'. "Jestli je moje budoucnost zde nebo v F1... Myslím, že moje budoucnost je kompletně otevřená a v tuto část roku je moc brzy na to, abych řekl něco konkrétního."
Jezdec Force Indie byl s vývojem závodu spokojený, i když prakticky celou dobu doháněli ztrátu:"Užíval jsem si to. Můj čas v autě byl dobrý. Jasně, ztratili jsme nějaký čas na začátku, což je škoda. Ale proto jsme zde byli - abychom získali takovéto zkušenosti. Bylo dobré, že jsme všichni dostali svůj čas v autě.
Velké týmy ho v F1 přehlížejí, letošní Force India zatím nestojí za moc...
Neměnili jsme pneumatiky, byli jsme tak daleko, že jsme sloužili jako zdroj informací pro ostatní auta. Tým se tedy rozhodl vyslat mě na trať s nevyměněnými pneumatikami, aby získali informace. Šlo to docela dobře, i když na konci už pneumatiky odcházely. Le Mans je tratí více o výkonu, ale máme v mezidobí ještě co dělat.
Jak jste viděli, měli jsme na některých autech jisté problémy, takže je před námi ještě dost práce." Celý víkend byl pro Hülkenberga učením před Le Mans: "Absolutně. Poprvé jsem jel takovýto druh závodů. Všechno bylo nové. S ohledem na to vše si myslím, že to šlo dobře, i když výsledek není takový, jaký jsme čekali.
Každopádně zde nešlo o výsledek ale o zkušenosti. Provoz nebyl tak špatný jak jsem si myslel, že bude. Bylo to lepší, než jsem čekal. Upřímně, dokonce jsem si to užíval." Přesednutí zpět do F1 by neměl být problém: "Myslím, že ten pocit z F1 mám v sobě. Ze zásuvky ve mě vytáhnete jiný software a znovu ho jen nainstalujete do mého mozku."
...co kdyby Nico dostal po sezoně chuť na změnu? (foto: Sahara Force India)
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.