Red Bull se celý závod v Malajsii trápil s brzdami, pořád se z nich uvolňoval černý oblak prachu. Kromě vysokých teplot za to pravděpodobně mohla i změna dodavatele brzdových kotoučů.
"Jakmile jsme se dostali do provozu, teploty se začaly vymykat kontrole, hlavně brzdy, Potom jsme už neměli žádné tempo, protože celou druhou půlku závodu jsme se snažili o to, abychom dostali auta do cíle," řekl Christian Horner pro motorsport.com.
"Mohl na tom mít podíl i nový dodavatel brzd, ale rozhodně si nemyslím, že by to byla jen jeho chyba. Potřebujeme pochopit nějaké problémy, jež se před víkendem vyskytly, a snad je do závodu v Číně vyřešíme."
"Změnili jsme dodavatele brzd pro tuto sezonu. Potřebujeme zjistit, v jaké jsme situaci a jak se z ní poučit. Brzdy byly náročné na zvládnutí celý víkend, ale myslím, že nás nedělní problémy lehce zaskočily, obzvláště když jsme byli za jiným vozem ve špinavém vzduchu."
"Mohli jsme vidět velké opotřebení brzd a hodně brzdového prachu, který se uvolňoval při brzdění, takže jsme nakonec byli rádi, že jsme dojeli do cíle. Bylo to hlavně o otázce limitu, jak moc můžeme brzdy poškodit, abychom to s nimi zvládli až do konce závodu, takže jsme neukázali naši závodní rychlost," zakončil Christian Horner.
Výkon Red Bullu nebyl v Malajsii moc dobrý, protože i Toro Rosso, které má stejné motory, dokázalo Red Bull překonat oběma vozy, a je dokonce lepší i v pohárů konstruktérů.
Dočkáme se podobných problémů Red Bullu i v Číně? (foto:Pirelli)
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.