Eric Bouller, šéf McLarenu, se rozhovořil o technickém pokroku a o motoru, který je momentálně největší slabinou auta.
"Je to část procesu. Ještě se neusmívám, protože nemáme takovou výkonnost, jakou bychom měli mít. Máme spolehlivostní program, který běží 24 hodin denně 7 dní v týdnu, takže sbíráme hodně dat, která nám problémy pomohou vyřešit.
Zkoušíme různé věci, museli jsme snížit výkon našeho motoru, takže ještě máme další potenciál. Víme, že nějaká technická řešení, která jsme použili pro tento víkend, fungují, teď bychom se mohli vrhnout na vylepšení motoru," řekl Eric Boullier pro adamcooperF1.com.
"Samozřejmě nechceme ztratit motivaci. Jsme profesionálové, jsme závodníci. Chceme závodit a vyhrávat. Když jste v takovéto situaci, chcete hledat pozitiva a jsem šťastný, že jsme nějaká našli i na našem autě. Je to dobré pro morálku týmu."
"Jsem si celkem jistý, že Ferrari a Renault nejezdí s plným výkonem, takže ještě musíme chvíli čekat. Čím více změn uděláme, tím více peněz to stojí, takže se nad vším musíme pořádně zamyslet," zakončil Boullier.
I přes značné technické obtíže, se Buttonovi v Melbourne podařilo odjet celý závod, což McLaren považuje za velký úspěch, když v testech neujel více než 12 kol najednou. S Hondou usilovně pracuje na vyřešení potíží se spolehlivosti a zvýšení konkurenceschopnosti.
Dojede McLaren v horké Malajsii s oběma vozy do cíle? (foto: Honda Racing F1)
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.