Během víkendu se objevily spekulace, že by se Kobajaši mohl zase vrátit do F1, a to konkrétně do Manoru.
Manažer Kobajašiho, Chikara Funada, se totiž ukázal během první Velké ceny letošního roku v Melbourne. Hned na to se vyrojily spekulace, že by mohl pro něj mohl vyjednávat sedačku u některého z týmů.
Z toho média usuzovala, že by mohl nahradit Roberta Merhiho u Manoru, protože prý Merhi nedodal od sponzorů tolik peněz, kolik by Manor potřebovat. Ale už zde má teorie slabinu, a to že sám Kobajaši za sebou nikdy neměl silné sponzory. Sám dokonce musel uspořádat sbírku, aby přinesl Caterhamu aspoň nějaké peníze, aby si mohl zazávodit minulou sezonu.
Nakonec to vypadá, že Kobajaši Španěla nenahradí, to popřel pro motorsport.com i sám manažer: "Nepracuji na návratu Kobajašiho do F1."
To je celkem škoda, protože 28letý Japonec předváděl zajímavé výkony a krásné souboje ve Formuli 1. Stačí si jen vzpomenou, když odjel dva poslední závody sezony 2009 za konkurenceschopnou Toyotu a na odvážně předjížděcí manévry na konci cílové rovinky v Brazílii.
Kobajaši při VC Abú Zabí 2009 (foto: Panasonic Toyota Racing)
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.