Eric Boullier, ředitel McLarenu, odmítl, že by měli připravený plán, kdy bude tým s novým motorem od Hondy konkurenceschopný.
11. místo Jensona Buttona se rozhodně nedalo považovat za úspěch, když dojel poslední se 2 koly ztráty. Částečně to bylo způsobeno i tím, že se Honda obávala přehřívání MGU-K. Ale i přesto se neví, kdy bude sjednána náprava.
"Nemáme žádný harmonogram," řekl pro autosport.com Eric Boullier. "Trošku se motáme v kruhu, je to jako s vajíčkem a slepicí. Můžeme vyvíjet auto, ale když nejste ostatečně rychlí, pneumatiky nebudou fungovat, a proto ztratíte výkonnost."
"Čím více zlepšíme schopnosti a výkonnost auta, tím více potenciálu auta odemkneme. Takže musíme hned na začátku udělat obrovský krok vpřed, abychom odemkli potenciál, ale kdy budeme dosahovat dobrých výsledků, to nevím."
McLaren při VC Austrálie (foto: McLaren)
"Už víme, co se stalo, takže krok za krokem půjdeme a budeme odstraňovat chyby," řekl Jasuhisa Araj, šéf vývoje motoru Honda. "Když nějaké chyby nalezneme, budeme postupovat pomalu a obezřetně - každý závod je budeme odstraňovat, takže vám neřeknu, kdy bude vše v pořádku."
Nakonec Boullier dodal, že motor není jediná příčina problémů McLarenu. Nemyslí si totiž, že mají auto, které by mohlo vyhrávat nebýt motorového problému. Stále totiž musí vyvíjet koncept. Naštěstí pro McLaren to vypadá, že za několik dalších měsíců udělají velký výkonnostní skok. Otázka ale zní, jestli to bude stačit, aby už v závodech nekončili s 2 koly ztráty na Mercedes.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.