Michelin se nechal slyšet, že zamítl svůj návrat do F1 jako výhradní dodavatel poté, co byl požádán o to, aby vytvořil pneumatiky s vysokou degradací, čímž by okořenil závody.
Francouzi byli naposledy v F1 v roce 2006 před zavedením jednotného dodavatele pneumatik. Tím se stal Bridgestone. I ten se však na konci sezony 2010 z F1 stáhl. V té době Michelin uvažoval o svém návratu. Nakonec se ale značka rozhodla nepřihlásit se do tendru, který požadoval pneumatiky s vyšší degradací, což mělo udělat závody méně předvídatelné.
Kontrakt nakonec získalo Pirelli. Podle technického ředitele Michelinu, Nicolase Grouberta, byl požadavek na takové pneumatiky "kontraproduktivní" s propagací značky ve světě. "Jedním z důležitých prvků pneumatik Michelin je vždy jejich velká trvanlivost," řekl serveru 'crash.net' před vstupem do Moto GP v roce 2016 na pozici výhradního dodavatele.
"Pokaždé, když vstupujeme do závodů, tak se snažíme najít nejlepší kompromis mezi trvanlivostí pneumatiky a její přilnavostí. [V Moto GP] uděláme cokoliv pro to, abychom nejrychlejší kola závodů zajeli vždy v posledním kole. To je jeden z důvodů, proč nejsme zpět v F1.
Pneumatiky Michelin zřejmě v F1 jen tak neuvidíme
Moc rádi bychom se vrátili, ale ne za pravidel, která teď platí. A také ne za podmínky, kterou po nás požadují. Pro nás je to [vysoké opotřebení pneumatiky] přesným opakem toho, co chceme ukázat. Bylo by to kontraproduktivní. Takže je bez šance, že bychom to chtěli."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.