Michelin se nechal slyšet, že zamítl svůj návrat do F1 jako výhradní dodavatel poté, co byl požádán o to, aby vytvořil pneumatiky s vysokou degradací, čímž by okořenil závody.
Francouzi byli naposledy v F1 v roce 2006 před zavedením jednotného dodavatele pneumatik. Tím se stal Bridgestone. I ten se však na konci sezony 2010 z F1 stáhl. V té době Michelin uvažoval o svém návratu. Nakonec se ale značka rozhodla nepřihlásit se do tendru, který požadoval pneumatiky s vyšší degradací, což mělo udělat závody méně předvídatelné.
Kontrakt nakonec získalo Pirelli. Podle technického ředitele Michelinu, Nicolase Grouberta, byl požadavek na takové pneumatiky "kontraproduktivní" s propagací značky ve světě. "Jedním z důležitých prvků pneumatik Michelin je vždy jejich velká trvanlivost," řekl serveru 'crash.net' před vstupem do Moto GP v roce 2016 na pozici výhradního dodavatele.
"Pokaždé, když vstupujeme do závodů, tak se snažíme najít nejlepší kompromis mezi trvanlivostí pneumatiky a její přilnavostí. [V Moto GP] uděláme cokoliv pro to, abychom nejrychlejší kola závodů zajeli vždy v posledním kole. To je jeden z důvodů, proč nejsme zpět v F1.
Pneumatiky Michelin zřejmě v F1 jen tak neuvidíme
Moc rádi bychom se vrátili, ale ne za pravidel, která teď platí. A také ne za podmínky, kterou po nás požadují. Pro nás je to [vysoké opotřebení pneumatiky] přesným opakem toho, co chceme ukázat. Bylo by to kontraproduktivní. Takže je bez šance, že bychom to chtěli."
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.