Sebastian Vettel si především pochvaloval skutečnost, že se týmu podařilo zvládnout závodní simulaci, Allison ji ocenil jako přísun nutných dat.
Fanoušci Ferrari možná čekali, že se jejich rude oře z Maranella víc přiblíží konkurenci. Vettel je potěšil v posledním slunečném testovacím dni, kdy teplota po ranních sedmi stupních vystoupala na konečných 12 °C a trať měla až 31 stupňů, konečným druhým místem. Italská stáj se zaměřila především na testy aerodynamiky, nastavení vozu a v odpoledním čase si vyzkoušela závodní simulaci.
"Pozitivem je, že jsme opět odjeli velké množství kilometrů a nasbírali hodně informací. Skutečnost, že naše závodní simulace probíhala víceméně podle plánu, je pro nás povzbuzující, i když je zřejmé, že je pořád co zlepšovat. Co se týče výkonu je zřejmé, že Mercedes je stále poměrně vpředu, ale Williams a Red Bull máme v těsném kontaktu. Daleko víc budeme vědět v následujících týdnech. Nyní se můsíme důkladně zaměřit na naše postupné zlepšování," popsal své poznatky Sebastian Vettel.
James Allison, technický ředitel Ferrari, dodává: "Dnes všechno nefungovalo tak hladce jako včera, ale podařilo se nám úspěšně dokončit závodní simulaci, takže můžeme před závodem v Melbourne pracovat s daty ze dvou podobných traťových úseků. Ze zimního testování odjíždíme docela spokojeni s tím, jak se vůz chová, jak proběhly testy jako takové a rovněž s přístupem celého týmu."
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.