Šéfové F1 usilují o prosazení nového pravidla, které by mělo zavést nové vysokorychlostní kamery, jež mají pomoci s vyšetřováním nehod jezdců.
Šéfové F1 usilují o prosazení nového pravidla, které by mělo zavést nové vysokorychlostní kamery, jež mají pomoci s vyšetřováním nehod jezdců.
Debata o změně kamerových systémů nastala po nehodě Fernanda Alonsa při barcelonských testech v minulém týdnu. Kamerové snímky totiž byly pro vyšetřování nehody nedostačující.
Tento problém, který se může kdykoli během jakýchkoli testů či v průběhu závodů opakovat, by mohl být vyřešen příští měsíc, pokud FIA prosadí nové pravidlo o zavedení vysokorychlostních kamer pro všechny týmy F1. To by ale neměl být velký problém, tento nápad byl již týmy a jejich šéfy podpořen, a to několik dní před nehodou Fernanda Alonsa.
Výkonnější kamery by podle upraveného článku 27.2 regulací F1 měly být vyráběny a navrhovány dodavateli FIA, stejně tak budou i jasně specifikované parametry, za kterých mohou jednotlivé týmy nové systémy užívat.
V článku se dále mluví i o povinnosti kamery instalovat ve všech testovacích dnech, závodních víkendech a ostatních akcích, kterých se účastní alespoň více než jeden závodní tým.
Kromě toho FIA bude vyžadovat také akcelerometry pro jezdce, které by měly sbírat další data k vyšetřování případné nehody.
O nových systémech se bude mluvit 20. března v Ženevě.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.