Společnost AMC Networks International Central Europe bude vysílat na sportovních kanálech SPORT 1 a SPORT 2 přenosy a další aktivity spojené s F1 po dobu tří let. Dnes byla uvedena jména komentátorů, kteří nás budou sezónou 2015 provázet.
V tiskové zprávě se uvádí, že diváci jistě ocení složení komentátorského týmu, ve kterém lze jen těžko hledat nějaké překvapení. Hlavními moderátory budou Tomáš Richtr a jeho slovenský kolega Štefan Eisele. Odborná závodní stránka bude zajištěna ze strany Jana Charouze a Štefana Rosiny. K tomu ještě přibyde on-site reportér Ondřej Voršilka s přímými vstupy z prostředí Grand Prix.
"Přineseme vám formuli 1 v takové kvalitě, jakou si zaslouží: moderní studio, nejlepší domácí komentátoři, reportér přímo na místě dění a HD kvalita jen demonstrují náš závazek k této fantastické sportovní události," doplnil zprávu Levente B. Málnay, výkonný ředitel společnosti AMC Networks International Central Europe.
"Vždy jsem kroutil hlavou nad stovkami těch tiskových zpráv, ve kterých bylo řečeno, jak jsou závodníci F1 nadšeni z nové výzvy například při změně týmu. Ale já opravdu jsem," vyjádřil se ke svému staronovému postu Tomáš Richtr, jehož plánovaný roční odpočinek od F1 se tím pádem nekoná (více čtěte zde).
Závody na stanicích SPORT 1 a SPORT 2 přinesou divákům všechny tréninky, kvalifikace a závody v HD kvalitě. Jednotlivé Grand Prix budou rovněž analyzovány přímo ve studiu pány Charouzem a Rosinou. První závod sezóny se jede v australském Melbourne 15. března 2015.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.