McLaren GT s potěšením oznamuje jako továrního jezdce pro sezonu 2015 brazilského bývalého jezdce F1, Bruna Sennu. 31 letý jezdec se stane továrním jezdcem, jeho kolegy budou Rob Bell, Kevin Estre a Alvaro Parente.
Jeho náplní práce bude vývoj modelů 650S GT3 a 650S Sprint stejně tak jako účast na vybraných závodech se zbrusunovým 650S GT3, který si odbude debut u závodních týmů v průběhu této sezony, informuje 'mclarenautomotive' na svých stránkách. Bruno je synovcem legendárního Ayrtona.
Senna má hodně zkušeností jak s F1 tak s vozy GT. V roce 2008 byl druhý v GP2, následně postoupil do F1 (HRT 2010, 2011 Lotus a 2012 Williams), poté nasměroval svoji dráhu do vytrvalostních závodů s GT vozy (Aston Martin). S McLarenem (12C GT3) jel zatím jen jednou - v Belgii na Total 24 Hours of Spa v roce 2013 pro zákaznický tým Von Ryan Racing.
"Připojit se k McLarenu je pro mě velká čest. S tímto týmem můj strýc slavil tolik úspěchů. Je to jedno z nejslavnějších jmen v F1. Rok 2015 je velkým rokem pro McLaren. Je skvělé být u toho. Už se těším na spolupráci s týmem při vývoji vozu McLaren GT.
Bruno Senna se stává továrním pilotem McLarenu (foto: McLaren)
GT od McLarenu jsem poznal již v minulosti, když jsem s ním jel ve Spa. Už se těším za volant 650S. Tým vzložil hodně úsilí do jeho vývoje od doby, co vyvinul 12C GT3. S 12C GT3 jsem jezdil vloni na konci sezony a zanechalo ve mě velký dojem. Zdá se, že to bude velký rok!" řekl Bruno Senna.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.