McLaren GT s potěšením oznamuje jako továrního jezdce pro sezonu 2015 brazilského bývalého jezdce F1, Bruna Sennu. 31 letý jezdec se stane továrním jezdcem, jeho kolegy budou Rob Bell, Kevin Estre a Alvaro Parente.
Jeho náplní práce bude vývoj modelů 650S GT3 a 650S Sprint stejně tak jako účast na vybraných závodech se zbrusunovým 650S GT3, který si odbude debut u závodních týmů v průběhu této sezony, informuje 'mclarenautomotive' na svých stránkách. Bruno je synovcem legendárního Ayrtona.
Senna má hodně zkušeností jak s F1 tak s vozy GT. V roce 2008 byl druhý v GP2, následně postoupil do F1 (HRT 2010, 2011 Lotus a 2012 Williams), poté nasměroval svoji dráhu do vytrvalostních závodů s GT vozy (Aston Martin). S McLarenem (12C GT3) jel zatím jen jednou - v Belgii na Total 24 Hours of Spa v roce 2013 pro zákaznický tým Von Ryan Racing.
"Připojit se k McLarenu je pro mě velká čest. S tímto týmem můj strýc slavil tolik úspěchů. Je to jedno z nejslavnějších jmen v F1. Rok 2015 je velkým rokem pro McLaren. Je skvělé být u toho. Už se těším na spolupráci s týmem při vývoji vozu McLaren GT.
Bruno Senna se stává továrním pilotem McLarenu (foto: McLaren)
GT od McLarenu jsem poznal již v minulosti, když jsem s ním jel ve Spa. Už se těším za volant 650S. Tým vzložil hodně úsilí do jeho vývoje od doby, co vyvinul 12C GT3. S 12C GT3 jsem jezdil vloni na konci sezony a zanechalo ve mě velký dojem. Zdá se, že to bude velký rok!" řekl Bruno Senna.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.