Sportovní ředitel Pirelli, Paul Hembery, potvrzuje, že letošní super-měkká směs bude úplně nová. U ostatních dojde pouze k drobným úpravám.
"Každý rok jsme tradičně zveřejnili všechna čísla, která vyprávějí příběh o sezóně Formule 1. Minulý rok jsme kvůli nové generaci vozů s velmi odlišnými vlastnostmi než dřív čelili největší výzvě od našeho vstupu do sportu," uvádí Hembery.
"Přesto jsme splnili všechny naše cíle, abychom pomohli poskytovat zábavné závody, spoustu příležitostí k předjíždění, odlišné strategické možnosti a průměrně dvě zastávky na auto v každé velké ceně, i když se všichni museli vypořádat s mnoha neznámými faktory.
Letošní pneumatiky budou evolucí loňských, pouze jedna bude úplně nová: super-měkká, která se dočkala čerstvé zadní konstrukce a směsi. Portfolio pro rok 2015 bude za pár dní na trati v Jerezu, mezitím ale doufáme, že si užijete náš pohled zpět na klasickou sezónu 2014 z pohledu pneumatik," pokračuje Hembery.
Pirelli k tomu přikládá v grafickém přehledu následující statistiky:
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.