Bývalý pilot F1 David Coulthard si myslí, že to pro Toro Rosso s dvěma mladými nováčky bude náročné vyvíjet vůz během sezóny.
Za italský tým budou letos závodit Max Verstappen a Carlos Sainz mladší - prvnímu je teprve 17, druhému 20 let. Toro Rosso se drží své politiky - dávat šanci mladíkům a vychovávat talenty pro mateřský Red Bull, podle Coultharda si to ale vyžádá svou daň.
"Inženýři a konstruktéři musí pokračovat v práci s tím, že co podle nich ten nejlepší balík pro vývoj vozu, ale vy potřebujete za volantem vůdcovství. Potřebujete interakci mezi jezdcem a aerodynamikem nebo hlavním mechanickým inženýr, je to tak důležité!
Dva mladí piloti musí zkušenosti někde získat. V mnoha ohledech je proto lepší párovat jednoho zkušeného jezdce s jedním nováčkem. Ale takový je formát Toro Rosso. Je zkušebním polem pro mladé piloty, a pokud si povedou dobře, mohou se posunout na další úroveň," přibližuje Coulthard pro Sky Sports.
Podle něj bude muset tým upravit letos své rozbory s inženýry, aby z mladých jezdců vymámil ty správné informace: "Musí zvolit trochu jiný formát schůzek, chápání a výchovy pilotů a opravdu se z nich pokusit něco vydolovat kladením správných otázek."
Max Verstappen při testech v Abú Zabí (foto: Scuderia Toro Rosso)
"Zkušenosti jsou přínosné v tom, že můžete zdokonalovat oblasti vývoje, které jsou podle nich klíčové. Co ztěžuje rychlejší jízdu. Zdá se to jako jednoduché pro položení otázky, ale oddělení aerodynamiky od mechaniky je někdy tak obtížné!" upozorňuje Coulthard.
Původně měl u Toro Rosso zůstat s ohlášeným Verstappenem Daniil Kvjat, toho si však do svého týmu vytáhl Red Bull poté, co je Sebastian Vettel překvapil s odchodem k Ferrari. Mohli si ještě nechat zkušeného Jeana-Erica Vergneho, místo toho ale uzavřeli smlouvu s Carlosem Sainzem mladším.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.