Ferrari chce zřejmě i čtvrtý rok po sobě vsadit na přední nápravě na zavěšení typu pull-rod a to i přesto, že Kimi Räikkönen nebyl především s předním zavěšením očividně spokojen.
Už od sezony 2012 používá Ferrari na přední nápravě lehce kontroverzní zavěšení typu pull-rod. Podle informací italského 'Autosprint' se na tom nic nezmění ani v sezoně 2015. Kimi Räikkönen, který se do týmu vrátil před sezonou 2014, však s tímto typem zavěšení nemá být moc spokojený.
Oproti typu push-rod jde o méně konvenční řešení. Jeho hlavní nevýhodou má být menší citlivost na změny v nastavení. Jeho výhodou je pak nižší těžiště, což se pozitivně projevuje při návrhu a designu vozu.
S tím vloni bojoval Kimi, který je na chování přední části vozu obvzlášť citlivý. Před tím, než Ferrari v roce 2012 tento koncept znovu 'oprášilo', bylo posledním týmem, který jej používalo, Minardi v roce 2001.
Zavěšení typu pull-rod na voze ze sezony 2014 (foto: Scuderia Ferrari)
Zůstává tedy otázkou, jak se nová jezdecká dvojice, Kimi Räikkönen a Sebastian Vettel, s řešením typu pull-rod popasuje. Jízdní styl letošní dvojice si je mnohem podobnější než loňské dvojice. Bez zajímavosti jistě není ani fakt, že právě Alonso má být příznivcem tohoto řešení. Shodou okolností v roce 2001 u Minardi jezdil právě on...
Tip: Více o specifikách zavěšení promluvili například Tombazis nebo Fry.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.